Re: 10-12 juli 2007 - F1 testdagen - Francorchamps (B)
De testdagen gaan zeker door. Heeft iemand van jullie nog wat tips. Ik zoek wat mooie plekjes op het circuit (achter de hekken zonder trap) om wat mooie foto's te maken.
Op zo een testdag zie je daar voldoende auto's rijden dan? Stel u voor dat je maar 10 auto's ziet testen op zo een hele dag?
Twijfel ook om te gaan.
Groetjes Killerke
Je mag zeker geen 25 wagens verwachten. Dit omdat er niet zoveel wagens meerijden in de F1.
Het is zeker de moeite waard. Ikzelf ga normaal gezien ook afzakken naar Spa maar ik heb wel het geluk misschien geaccrediteerd te zijn via het persbureau waar ik voor werk.
Er zijn zeker mooie fotoplekjes op Spa. Denk maar aan de Rivage etc.
Het beste wat je kan doen is eens een paar dagen op voorhand afzakken naar Spa, misschien met fiets achter op de wagen, en het Circuit eens verkennen via de wandelwegen. Zo kom je heel mooie plaatsen tegen!
Mvg...
Nikon member..
Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..
euuuuhhhh, dit lees ik op de website van francorchamps
als de volledige achterkant van het circuit verboden zone is .........(wie weet hier meer van?)
Is het volledige circuit toegankelijk voor de toeschouwers? Nee, de rand van het circuit zal toegankelijk zijn voor bezoekers tussen de “Chicane” en de top van de “Combes”.
oef heb ik geluk dat ik geen 3x20€ moet betalen . Gelukkig dat de houders van ticket vor f1 korting krijgen . Tijdens de wedstrijd zelf kunnen ze zwartkijkers bijna nie tegenhouden op zo nen circuit vol bossen en gaten in den draad ! Wie zoekt die vind. Daarom dat ik enkele weken terug het volledige circuit rondgelopen ben en nu al beetje weet waar ik de pix ga maken. En ne 400mm hebt ge nie direct nodig. Deze foto is getrokken op 200mm.
Comment