Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

3 november tot 27 december - Kijkmomenten - Marke (Kortrijk) (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 3 november tot 27 december - Kijkmomenten - Marke (Kortrijk) (B)

Beste vrienden, vriendinnen,

jaja, eindelijk is het zover. M'n eerste 'expositie'...

Reeds voor het derde jaar op rij organiseert LDC Marke (Lokaal DienstenCentrum) het project 'Kijkmomenten'.

"Het dienstencentrum wil met dit nieuw project de bezoekers genotsvolle kijkmomenten aanbieden in haar ontmoetingsruimte. Een werkjaar lang stellen we telkens 2 maanden de werken van één Markse (amateur)kunstenaar in de kijker. We verwachten dat deze 'kijkmomenten' u behagen, u doen nadenken of misschien wel tegen de borst stoten. Kortom we verwachten reactie en wensen tussen de creatieve persoonlijkheid en de bezoekers een gesprek, een dialoog op gang te brengen."
    (Nick Vansteenkiste, LDC Marke)

Zo werden reeds mooie reeksen beeldhouwwerken, foto's en schilderijen tentoongesteld.

Van 3 november tot 27 december krijg ik de kans enkele foto's aan het publiek voor te stellen.
    Uit de waaier van mogelijkheden heb ik geopteerd voor 30 portretten, allemaal afgedrukt op een 20x30 cm formaat en in een zeer simpel 30x45 cm kader geplaatst (dure mooie kaders passen momenteel even niet binnen m'n 'begroting'). Deze zullen gedurende die 2 maanden te bezichtigen zijn in het Dienstencentrum van Marke. Telkens van 9u tot 17.45u, wel enkel tijdens de weekdagen en niet tijdens weekends!
    Door de aanwezigheid van een bar kan u zich ter plaatse rustig aan een tafeltje zetten met een frisse pint (of iets anders).

Het feit dat het LDC slechts open is op werkdagen en dan nog tijdens uren waarop de meeste mensen werken, heb ik kunnen bekomen dat op zaterdag 18 november het LDC ook open is van 14u tot 15.30u. Zo is het voor de hard werkende mens, die zich niet kan vrijmaken tijdens de week, ook nog mogelijk een kijkje te komen nemen. Voor de mensen die dan willen komen, gelieve mij zo snel mogelijk te verwittigen daar men op het LDC graag had geweten hoeveel men er dan kan verwachten.

Ook voor de vrienden die van iets verder komen, is de ligging gunstig.
    Van aan het station van Kortrijk is er een rechtstreekse bus die onder andere halt houdt aan het Dienstencentrum zelf. Na het afstappen de straat oversteken en je staat bijna letterlijk aan de ingang. Voor mensen die met de auto komen, de E17, R8 (afrit Marke 12) ligt op nog geen 5 minuten van het Dienstencentrum.
    Voor de volledigheid nog even het adres meegeven: Dienstencentrum Marke, Hellestraat 6, 8510 Marke (Kortrijk).

Voor de geïnteresseerden, ikzelf woon op 3 minuten wandelen van het Dienstencentrum...

Op m'n website heb ik een aparte pagina gemaakt waar je een plannetje enzo kan vinden: http://kijkmomenten.f-ocaldesign.be
    Verder vind je daar het interview met mij in het Kortrijks Handelsblad. Daar staan wel enkele foutjes in (zo'n schone journaliste kan natuurlijk niet alle details correct onthouden...) mijn ouders hun fotozaak is reeds jaren geleden gestopt, pas jaren later ben ik mij gaan interesseren in fotografie. In het artikel lijkt het alsof ik begonnen ben net nadat zij gestopt zijn (ok had ik wel niet duidelijk vermeld toen ze mij kwam interviewen). Verder zei ik dat ik een kleine 3,5 à 4 jaar bezig ben met fotografie, in de krant staat 5 jaar. Xposed is nu ook niet echt een Kempense fotoclub en ze organiseren niet soms fotosessies. Ik had gewoon vermeld dat er eens een modellenworkshop was, gehouden in de Kempen. Verder denkt ze dat personen fotograferen 'veel makkelijker en praktischer' is dan militaire luchtvaart. Ik zei dat je bij militaire luchtvaart gewoon veel minder onder controle hebt (je kan niet zeggen wat en hoe de vliegtuigen moeten taxien, opstijgen, etc)... Maar dat zijn nu niet zo'n grote fouten e...

Greetz,
    Faan
    Last edited by Faan; 26 oktober 2006, 19:52.
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

Re: 3-11 - 27-12 - Kijkmomenten

Proficiat Faan.
    Kan je nu ook nog even je topictitel aanpassen zoals beschreven in de forumregels van dit onderdeel?
    Alle info vind je hier.

Mod Jo(han)
    Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Re: 3-11 - 27-12 - Kijkmomenten

Oorspronkelijk geplaatst door Jo Bekijk bericht
      Proficiat Faan.
      Kan je nu ook nog even je topictitel aanpassen zoals beschreven in de forumregels van dit onderdeel?
      Alle info vind je hier.

Mod Jo(han)
      Oeps, ff vergeten, is aangepast.

bedankt voor de moeite
      Mod Jo(han)
      Last edited by Jo; 26 oktober 2006, 20:46.
      Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
      Focaldesign

Comment

Re: 3 november tot 27 december - Kijkmomenten - Marke (Kortrijk) (B)

Proficiat leuk om te lezen
        Lool nice cheata!!!die.!!!!!

Comment

Working...
        X