Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7-8-9Juli - VW fun Cup - Spa (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 7-8-9Juli - VW fun Cup - Spa (B)

Hallo iedereen,

Als Autosportliefhebber heb ik de unieke kans om zelf deel te nemen aan de VW fun cup . Ik moet mij zondag gaan kwalificeren in het karten te st-niklaas en indien ik bij de eerste 8 ben mag ik meedoen aan de 25h dit allemaal gratis. Dit karten zal voor mij niet veel problemen geven omdat ik bijna wekelijks in de kart zit . Natuurlijk ga ik kijken of ik eventeeul voor mensen aan kaarten kan geraken en ook toegang tot de pits kan geven. Verdere info volgt nog ook al ben ik niet bij de gelukkige 8
    Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
    http://www.racenews.be

Re: 7-8-9Juli VW fun Cup Spa

toch nie moeilijk....

http://www.prcgroup.tv/content/artic...id_article=438

deze pdf afdrukken en je hebt gratis toegang tot alle delen van het circuit op vip en de racebaan na.

sorry dat ik je voor ben he blazor ma ik neem ook deel, wel is waar als technieker
    Uit mijn ervaring van vorig jaar kan ik zeggen dat da echt een super evenement is en de moeite om wakker te blijven 's nachts
    * Nikon D50 * Nikkor AF D 50mm f/1.8 * Sigma 18 - 125 mm DC * Sigma 70 - 300 APO DG *
    See something you like? take a shot!

Comment

Re: 7-8-9Juli VW fun Cup Spa

Beste,

Laat zeker weten met welk nummer je zal meerijden.

Sven

Comment

Re: 7-8-9Juli - VW fun Cup - Spa (B)

Blazor ,

Ik zal er zeker aanwezig zijn , dus als je ook rijd , geef zeker es je startnummer mee op dit forum...
        Moesten er kaarten voor de pits te bemachtigen zijn , sta ik op de eerste rij , desnoods met vergoeding ....

MVG

Comment

met de kaart hierboven heb je OVERAL toegang toe: pits, tribunes, .....
          * Nikon D50 * Nikkor AF D 50mm f/1.8 * Sigma 18 - 125 mm DC * Sigma 70 - 300 APO DG *
          See something you like? take a shot!

Comment

Met welk nummer (van wagen) rij je nu mee?

Sven

Comment

er steekt nog wel een toegangskaart voor 2 personen in de "dag allemaal" van deze week!(t'is da mijn madam dat boekske leest en er mij attent op gemaakt heeft!! of wil ze mij mss de deur uit in't weekend?
              grts; M

Comment

Jammergenoeg 5e plaats in karting st-niklaas.1ste 3 gingen door en 2 werden geloot . Er is iemand bij in de loting die in de finale zelfs 1sec trager reed. Maar ja het is FUN cup. Volgende keer weer een kans
                Canon eos 30D met L glas + Kodak z8612IS
                http://www.racenews.be

Comment

Working...
                X