Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 juli - Opendeurdag Leger - Leopoldsburg (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 2 juli - Opendeurdag Leger - Leopoldsburg (B)

Op 2 juli opent het leger te Leopoldsburg weer zijn deuren voor het grote publiek.

Wie van de BDers gaat een kijkje nemen?

Ik ga misschien maar wou jullie deze informatie meegeven.

Op deze pagina kan u informatie vinden over de Motorized Brigade en de opendeur.

Mvg...
    Last edited by Thomaske_GLPK; 26 juni 2006, 08:04.
    Nikon member..

Nikon stuff met het nodige Nikkor en Sigma glas en klein grut..

Re: Opendeurdag Leopoldsburg

Ben zelf militair dus ik zal er zeker zijn!
    Alles moet weg.....

Comment

Ik ga alvast naar daar. Ik hoop dat er evenveel tezien is als op defensiedagen vorig jaar in Zeebrugge.
      Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish
      een hoop sunbounce & strobist stuff

Comment

Voor ik het vergeet: Aangezien het daar militair domein is , mag men daar overal van alles foto's nemen of zijn er beperkingen ?
        Canon EOS 1D mkIII / EOS 5D mkII +grip |EF 16-35 f2.8 L|EF 24-70 f2.8 L | EF 50 f1.4|EF 70-200 f2.8 L IS USM II | EF 300mm f2.8 L IS USM | 4x Speedlite 580EX II |Sigma 15mm fish

Comment

Topicstarter: zie PM aub
          mod Jo(han)
          Verplicht "Politiek Correct Denken" is de ondergang van onze democratie en leidt tot extremisme.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijnh
            Voor ik het vergeet: Aangezien het daar militair domein is , mag men daar overal van alles foto's nemen of zijn er beperkingen ?
            Niemand ?

Comment

Re: 2 juli - Opendeurdag Leger - Leopoldsburg (B)

Hallo,

Ik ga niet naar de opendeurdag omdat die samenvalt met de meeting in Koksijde, maar de laatste maal dat ik er geweest ben heb ik alle foto's genomen die ik wilde nemen. Alle toegankelijke plaatsen bevatten geen geheimen. En aangezien ik probeer foto's te nemen met niemand erop kan je maar weinig misdoen.

Mvg,

FilipFr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijnh
                Niemand ?

Ben er verleden jaar geweest,is geen probleem om foto's te maken wel niet afwijken van de route natuurlijk

Comment

Working...
                X