Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
nu tot 17/06/2006 - Fatamorgana in Wervik - Wervik eiland de Balokken
Re: nu tot 17/06/2006 - Fatamorgana in Wervik - Wervik eiland de Balokken
was wel heerlijk...
gewoon gaan vragen of ik perspasje mocht hebben... en gekregen.
dus overal dichtbij en meestal ook droog gebleven.
wel constant opletten voor lenzen en toestel , want achter ieder persoon was potentieel nat gevaar... zeker als ge heleboel mensen kent die in publiek staan.
ben ook serieus verbrand aan nek, gezicht en armen lig ier nu met yoghurt op m'n armen
en ook eventjes de foto's (staan wel niet in volgorde):
Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz
was wel heerlijk...
wel constant opletten voor lenzen en toestel , want achter ieder persoon was potentieel nat gevaar... zeker als ge heleboel mensen kent die in publiek staan.
ben ook serieus verbrand aan nek, gezicht en armen lig ier nu met yoghurt op m'n armen
'k Had geen pasje ('k Vond het eigenlijk al vreemd dat de helft van de "pers" daar stond met simpele compactjes in "Auto"-mode ).
Op jouw foto van de "brandweerspuitenchoreografie" (die met de kerk op de achtergrond) zie je me trouwens zitten achter dat betonnen platform (ondertussen al evenzeer verbrand ).
Bij de waterval stond ik zelfs té dicht bij Geena Lisa en co. De cameraploeg kwam me vragen of ik niet even een meterje wou opschuiven. (Zo'n lange slungel met een toeter om zijn nek, da past blijkbaar niet in hun beeld... )
Oorspronkelijk geplaatst door appelmooz
was wel heerlijk...
Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
'k Had geen pasje ('k Vond het eigenlijk al vreemd dat de helft van de "pers" daar stond met simpele compactjes in "Auto"-mode ).
Op jouw foto van de "brandweerspuitenchoreografie" (die met de kerk op de achtergrond) zie je me trouwens zitten achter dat betonnen platform (ondertussen al evenzeer verbrand ).
Bij de waterval stond ik zelfs té dicht bij Geena Lisa en co. De cameraploeg kwam me vragen of ik niet even een meterje wou opschuiven. (Zo'n lange slungel met een toeter om zijn nek, da past blijkbaar niet in hun beeld... )
Onderstaande is met de 50 mm genomen
Jij had toevallig geen lichtgroene T-shirt aan?
seppuku.
ik had toevallig geen lichtgroen t-shirt aan ... was wel vriendelijke meneer met z'n groen shirt
foto van mij getrokken door mijn broer zaterdag :
foto van U ? heb u zitten zoeken bij de waterval en ik heb u denk ik gevonden.
Comment