![](http://airshow.sanicole.com/sanicole/modules/FCKeditor/upload/Image/Airshow2006AfficheSchermres.jpg)
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
23 juli - Sanicole airshow - Hechtel (B)
Collapse
X
-
-
Re: Sanicole airshow - 23 juli - Hechtel (B)
En volgens hun Website http://airshow.sanicole.com/index.php
Zal er ook een Photo-call georganiseerd worden voor de spotters op vrijdag 21 juli. Er is op deze vrijdag dan de mogelijkheid om de aankomende vliegtuigen van de vliegshow in Kleine Brogel te fotograferen.
Voor de geïnteresseerden ze bieden een speciaal combi-ticket, waarmee men zowel de photo-call als de airshow kan bezoeken. Deze combitickets zijn te koop via de ticketpagina van hun website.http://airshow.sanicole.com/modules....howpage&pid=20
Program Photocall Kleine brogel
http://www.baha.be/photo_call_2006_kleine_brogel.htmLast edited by jos.g; 19 juni 2006, 16:44.
Comment
-
Re: Sanicole airshow - 23 juli - Hechtel (B)
Ze stijgen op in kleine brogel en maken een paar fly bey aan sanicole. Ik heb gelezen dat ook dit jaar de bommenwerper B1 er zal zijn. Heb dit vliegtuig over een paar jaar op de airshow van sanicole gezien en het is zeker een aanraderCanon EOS 650D, Canon EFS 18-55mm IS 3,5-5,6, Canon EF 50mm f/1.8 II, Tamron 28-75/2,8 Macro, Tamron 75-300mm, Sigma 105mm f/2.8 EX DG Macro, speedlite 430EX
Comment
-
-
Re: 23 juli - Sanicole airshow - Hechtel (B)
Ik ga hier ook naartoe, ben enkel nog op zoek naar een lens...
Maar ik dacht de Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + zonnekap te kopen, omdat ik deze ook op reis wil gebruiken. Maar ik twijfel wel of ik met 200mm niet te kort ga komen op een airshow.
Nu sta je daar meestal wel vrij dicht bij de vliegtuigen denk ik. (vroeger toch)
Vroeger was dat altijd een prachtige airshow, al wel wat jaren geleden dat ik er nog geweest ben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred.Ik ga hier ook naartoe, ben enkel nog op zoek naar een lens...
Maar ik dacht de Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + zonnekap te kopen, omdat ik deze ook op reis wil gebruiken. Maar ik twijfel wel of ik met 200mm niet te kort ga komen op een airshow.
Nu sta je daar meestal wel vrij dicht bij de vliegtuigen denk ik. (vroeger toch)
Vroeger was dat altijd een prachtige airshow, al wel wat jaren geleden dat ik er nog geweest ben.
Dave
Comment
-
Ja, ik kijk er al naar uit
Ik heb toch een EF 70-200 L USM IS 2.8 + 1.4 extender besteld. omdat dat een bangelijke lens is.
Die extender zal ik waarschijnlijk niet zo veel gebuiken, enkel bij deze airshow.
Dus als ge ene met een 350D ziet met een witte toeter + extender eropdat ben ik.
Ik ben daar wel pas tegen de middag denk ik. Ik zie dat het hoofdprogramma om 12:00u begint dus...
Comment
-
Ik ga, juist jammer dat je moet fotografferen tegen het zonlicht
groetjesthe sky is the limit
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door desertstormIk ga, juist jammer dat je moet fotografferen tegen het zonlicht
groetjes
Comment
-
Ik zou dit wel eens willen doen maar heb totaal geen ervaring met dit soort fotografie. (Ben er zelfs nog naar toe geweest)
Hoe gaat het er eigenlijk aan toe. Is het de bedoeling dat je met je statief en lens tussen het publiek gaat staan ?
Wie heeft wat tips over hoe je zoiets het best op de plaat legt. Ik heb enkel maar ervaring met die andere vliegende objecten -> vogeltjes.BD0497BE : Nikon body + glas
www.RudyVerrijt.info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JePeIk zou dit wel eens willen doen maar heb totaal geen ervaring met dit soort fotografie. (Ben er zelfs nog naar toe geweest)
Hoe gaat het er eigenlijk aan toe. Is het de bedoeling dat je met je statief en lens tussen het publiek gaat staan ?
Wie heeft wat tips over hoe je zoiets het best op de plaat legt. Ik heb enkel maar ervaring met die andere vliegende objecten -> vogeltjes.
Zo leer ik misschien nog iets bij.
Jij hebt toch al ervaring met vliegende objectendat komt in orde dan.
Comment
Comment