Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

    Maarten, leuk zo'n fotograaf-spotters pagina.
    Sta er spijtig genoeg niet tussen...

    'k heb heel veel glaswerk zien rondwandelen van klein tot zeer groot, soms dacht ik dat een SD was ipv een festival ....
    Groeten,
    Ludo

    Comment


    • #32
      Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

      Oorspronkelijk geplaatst door grisjos
      Is wel een "Canon met flits"

      Groetjes
      Het spijt mij ten zeerste Ik herkende de flits niet, daarmee ging mijn gedacht naar Nikon, is het dan een Sigma flits?

      Comment


      • #33
        Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

        @ Ludo: Ik heb er een paar gespot toen ik aan het rondwandelen was, misschien volgende keer eens paparazzi gehalte, is achteraf natuurlijk leuk om te bekijken

        @ Grisjos: dan zijt ge degene waar ik nog even mee heb gepraat zeker? Ik was uwe nickname vergeten te vragen

        Comment


        • #34
          Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

          Oorspronkelijk geplaatst door Maarten_T
          Het spijt mij ten zeerste Ik herkende de flits niet, daarmee ging mijn gedacht naar Nikon, is het dan een Sigma flits?
          Sorry, Maarten is ook een Canon Flits de 540 E-TTL,ik heb ook met verschillende Bd-ers gepraat,alleen naam,nickname is moeilijk te onthouden,

          Hier nog een link van verschillende Bd-ers

          http://users.skynet.be/grisjos/genk1/index.htm

          Comment


          • #35
            Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

            Ik ga even geen foto's meer kunnen posten, ik heb een schrijfcrash gehad, voor ik genk on stage kon backuppen.

            Ik heb alles nog in een backup staan op mijn xdrive, maar daar zit nog alles door elkaar natuurlijk. Alles was bewerkt, gedraait en zat in de juiste map per band... en dan een crash als ge uw foto's aant bekijken zijt... tmoet u ma op da moment overkomen hé.

            Comment


            • #36
              Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

              damned!
              je maakt me bang!
              succes met de recovery!
              mm
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

              Comment


              • #37
                Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

                Ai Maarten, Dat is minder zeg....

                Ik heb jou denk ik ook gezien. Heeft jou vriendin zwart half lang haar?
                Ik bedoel net na Praga, ben ik met iemand gaan praten, ik stond toen langs een koppel dat ook net hun materiaal aan het wegsteken was.

                Groetjes,
                Nikon D300+ Nikkor 18-200mm + Nikkor 70-300mm + Sigma Nikon SB 600 + Nikkor 50mm

                Comment


                • #38
                  Re: 23-24-25 juni - Genk On Stage - Genk Centrum (B)

                  Pff, ik kan eindelijk ook eens reageren.

                  Ik vind het jammer dat ik niemand heb gezien. Ik was wel degelijk aanwezig bij Praga Khan (geweldig toch, hè, die mannen! ) maar wel zonder camera.
                  Ik ben mijn tocht naar het podium begonnen aan het einde van het plein, maar vermits ik woon en werk in Genk, ben ik zoveel bekend volk tegengekomen, dat ik niet verder ben geraakt dan het midden (aan de toog ).

                  Volgende keer beter!! (kunnen er misschien volgend jaar een mini-SD van maken )

                  Peter

                  Comment

                  Working...
                  X