Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2,3 en 4 juni - Leuven in scene en chromolite

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 2,3 en 4 juni - Leuven in scene en chromolite

Dit weekend vind in Leuven het mega spectakel "Leuven in scene" plaats

http://www.leuveninscene.be/

Met allerhande spektakels op de verschillende pleinen in Leuven.

Toppunt is de kleurrijke verlichting van het stadhuis door de kunstenaar PATRICE WARRENER.

http://www.leuven.be/showpage.asp?iP...iEventID=13713

Ik ga waarschijnlijk de zaterdag.
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Re: 2,3 en 4 juni - Leuven in scene en chromolite

Ik zou ook willen, maar weet nog ni goed... ik zal er waarschijnlijk maar effe doorlopen voor fotokes... (ni plakken) we zien wel...

Lesley.
    -=- Light is the key...

Comment

ik wil ook wel gaan zaterdag, maar ik ken de stad niet goed en vrees voor een goed plekje te vinden voor de auto dichtbij het gebeuren.
      Misschien dat er ook te veel volk zal zijn !!?? een statief zal geen overbodige luxe zijn, maar is het wel te doen in de menigte?
      Groeten Sensor

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sensor
        ik wil ook wel gaan zaterdag, maar ik ken de stad niet goed en vrees voor een goed plekje te vinden voor de auto dichtbij het gebeuren.
        Misschien dat er ook te veel volk zal zijn !!?? een statief zal geen overbodige luxe zijn, maar is het wel te doen in de menigte?
        De menigte in Leuven valt wel meer hoor.
        Zelfs bij een megaevenement als marktrock zijn de mensen nog gedisiplineerd genoeg om iemand met een statief en fototoestel wat ruimte te bieden en niet teveel in de weg gaan te staan

De parkings in het centrum liggen allemaal binnen wandelafstand van het stadhuis (Ladeuzeplein is het dichtst maar ook het duurste, het Sint-Jacobsplein is wat verder afgelegen maar na 19uur moet je niet meer betalen)

Laat maar iets weten tegen welk uur dat je komt, dan kan ik naar je uitkijken.
        Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zunoel
          De menigte in Leuven valt wel meer hoor.
          Zelfs bij een megaevenement als marktrock zijn de mensen nog gedisiplineerd genoeg om iemand met een statief en fototoestel wat ruimte te bieden en niet teveel in de weg gaan te staan

De parkings in het centrum liggen allemaal binnen wandelafstand van het stadhuis (Ladeuzeplein is het dichtst maar ook het duurste, het Sint-Jacobsplein is wat verder afgelegen maar na 19uur moet je niet meer betalen)

Laat maar iets weten tegen welk uur dat je komt, dan kan ik naar je uitkijken.
          Het is al eventjes tot 21u!!.... Dus oppassen....
          -=- Light is the key...

Comment

Er is een preview geweest van Transe Express... (gisteren, vrijdag) 23u30-00u20

http://www.lefourneau.com/artistes/t...en/maudits.htm

Zeker de moeite om eens te luisteren, prachtig...

Lesley.
            -=- Light is the key...

Comment

Working...
            X