Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

demodag bij gsl 10 en 11 juni

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• demodag bij gsl 10 en 11 juni

zijn er nog mensen van BD die naar de demodag gaan op 10 en 11 juni as bij GSL in Attenrode?

Ik was er de eerste keer bij en vond het de moeite! Zeker wanneer je opnieuw kan testen met een fotomodel voor handen

En vooral niet te vergeten: de korting die aangeboden wordt op zo'n demodag. Met onze fotoclub kochten bij toen een ganse installatie en deden kregen zo toch meer dan 100 euro (!) korting!
    Last edited by Chrisly; 30 mei 2006, 12:40.
    Chrisly... [B]www.christvilez.be

Re: demodag bij gsl 10 en 11 juni

Goed om weten.
    Denk dat ik deze keer ook ga gaan....
    Bedankt.
    Jo.
    A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
    Nikon stuff

Comment

Ik ga op zondag, als er nog iemand gaat kunnen we misschien een uur afspreken (er moet op voorhand ingeschreven worden).
      Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Hoeveel procent korting geven ze zo gemiddeld op een opendeurdag? Om concurentieel te zijn met andere winkels vrees ik wel dat ze serieus korting moeten geven! (voorbeeldje : DE150-set bij GSL = 360 euro, dezelfde set (bovendien met steverige statieven) kost bij Foto SG 299 euro)
        meer foto's op http://www.flickr.com/photos/8416810@N06/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door flitske
          Hoeveel procent korting geven ze zo gemiddeld op een opendeurdag? Om concurentieel te zijn met andere winkels vrees ik wel dat ze serieus korting moeten geven! (voorbeeldje : DE150-set bij GSL = 360 euro, dezelfde set (bovendien met steverige statieven) kost bij Foto SG 299 euro)
          Ik dacht dat we vorige keer 15% kregen.
          Je moet er ook mee rekening houden dat in België een hoger BTW tarief geld dan in Nederland.
          Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Ze denken niet aan de studenten blijkbaar , had deze demo 10dagen later gelegen had ik ook eens graag meegemaakt.

grtz
            Tevreden Canonist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stilldro
              Ze denken niet aan de studenten blijkbaar , had deze demo 10dagen later gelegen had ik ook eens graag meegemaakt.

grtz
              Ook als student kan je er toch een uurtje of twee uitknijpen zekers?

Voor deze post heb je toch ook even tijd?
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

Comment

Ik heb me ook ingeschreven, voor zaterdag, 14h
                http://www.dennisclaes.be

Comment

Zondag 13h.

Jo.
                  A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                  Nikon stuff

Comment

Working...
                  X