Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Vraagje : ik woon in het Antwerpse en zou graag naar Leeuwarden gaan. Alleen, ik beschik niet over eigen vervoer en met het openbaar vervoer is het niet te doen. Is er een goeie ziel die mij voor de meeting op zaterdag een lift kan geven, kostendelend ?
Vraagje : ik woon in het Antwerpse en zou graag naar Leeuwarden gaan. Alleen, ik beschik niet over eigen vervoer en met het openbaar vervoer is het niet te doen. Is er een goeie ziel die mij voor de meeting op zaterdag een lift kan geven, kostendelend ?
Sorry voor mij zal dat niet gaan woon wat te hoog in NL
als het weer mee zit ga ik ook ik weet nog niet of ik met de trein uit heerenveen ga of dat ik met de auto ga hangt van een vriend af die graag mee wil (maar liever niet met de trein)
hoop dat ik jullie tegen kom ben te herkennen aan een 350
D+grip met een BD strap
als het weer mee zit ga ik ook ik weet nog niet of ik met de trein uit heerenveen ga of dat ik met de auto ga hangt van een vriend af die graag mee wil (maar liever niet met de trein)
hoop dat ik jullie tegen kom ben te herkennen aan een 350
D+grip met een BD strap
groeten Nico
Met de trein en gratis bus ben je waarschijnlijk eerder op de basis dan met eigen vervoer, want het zal wel erg druk worden.
Als je met de auto graat zorg dan dat je niet al te laat bent, want dan is er misschien nog parkeerruimte in het Bilgaard. Je bent dan op loopafstand van de hoofdingang. Lukt dat niet dan moet je uitwijken naar de Groene Ster en met de pendelbus heen en weer. Kost € 5 en parkeermunten moet je op de basis kopen.
Je herkent me vrijdag met een slingshot en een Nikon strap. Zaterdag lukt helaas niet.
Comment