Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

24 juni 2006 : digitale fotomarathon - Antwerpen / Brussel / Gent / Leuven / Luik

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 24 juni 2006 : digitale fotomarathon - Antwerpen / Brussel / Gent / Leuven / Luik

Op zaterdag 24 juni is het weer zover. Dan worden we uitgedaagd door de Fnac-winkels van Antwerpen, Brussel, Gent, Leuven en Luik om een klare kijk op de stad te geven. We moeten foto's schieten rond opgelegde thema's en dat in een team van 2. Inschrijven tss 10 mei en 15 juni 2006. Kostprijs 10 euro per team.

Wie doet er allemaal mee van de BD'ers ???

Groetjes,
    Jochen
    Nikon D50

Re: 24 juni 2006 : digitale fotomarathon

Ben me vandaag gaan inschrijven (in Antwerpen), meteen met 2 teams (we waren de eerste 2 teams )
    D80 + Tamron 17-50mm f/2.8 SP XR Di-II LD & Sigma 50-150mm f/2.8 EX DC HSM & Sigma 2x Teleconvertor & SB-800

Comment

Re: 24 juni 2006 : digitale fotomarathon

Ik heb me alvast samen met Pol Parasol ingeschreven.

Comment

Re: 24 juni 2006 : digitale fotomarathon - Antwerpen / Brussel / Gent / Leuven / Luik

'k Heb mij ook ingeschreven, eigenlijk om er iets van te leren want als beginneling verwacht ik niet echt iets te winnen En mijn partner voor het team kent er nog minder van, dus van ons hoeven jullie niet bang te zijn

Comment

Re: 24 juni 2006 : digitale fotomarathon - Antwerpen / Brussel / Gent / Leuven / Luik

Zoekt er iemand in Leuven nog een partner ? Ik ben een beginner, dus ik trakteer wel op een pint voor de effort ;-)

Comment

ik heb mij vorig ook ingeschreven samen met mijn vader voor Antwerpen

Comment

Moet alles voor winkelsluitingstijd ingeleverd zijn, of mag je ook in de avond schieten? Ik moet die dag werken tot rond 16uur, maar woon vlakbij Luik.

Comment

Working...
              X