Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mini Sd in kasteel mesen met modellen

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Mini Sd in kasteel mesen met modellen

Oorspronkelijk geplaatst door jan.brouwers
    Nu moet u niet beledigd zijn omdat ik hierboven wat uitgebreid mijn mening heb neergeschreven, maar ik zou een volgende keer bij een dergelijk plan toch wat meer en beter het "voorwerk" doen.
    't is gewoon onverantwoord om daar een model mee naartoe te nemen...punt aan de lijn...
    some toys 4 big boys
    http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

ik ben er al genoeg geweest met modellen
      en wss ben ik niet de enige die in zo gebouwen ga met modellen
      de aanvragen liegen er ni om om er te gaan ,ze willen het allemaal degelijk zelf
      groeten

Comment

Dit is niet slecht bedoeld.
        Hopelijk kom je nooit iets tegen, want dan zou je wel eens anders kunnen zingen.
        1) je betreedt verboden terrein, dus je pleegt inbreuk
        2) je bent verantwoordelijk voor je daden en eventueel als je iets organiseert, ben je verantwoordelijk voor die organisatie. Hierover is er al genoeg uitleg gegeven naar aanleiding van modellenshoots op vervaarlijke plaatsen.
        Iedereen zegt en roept luidop, neen dat is niet aan mij besteed, daar tuin ik niet in, ik ben wel slim genoeg ...
        Hopelijk is dit zo, alhoewel ik het betwijfel, je kan nooit gelijk hebben als je al een inbreuk doet op privacy, namelijk je betreedt verboden terrein ...

Ik wil geen spelbreker zijn, maar aub, in hoofde van jezel en van je modellen, zoek een plaats op waar je tenminste een geodkeuring voor hebt, met of zonder gevaren, daar oordeel je zelf over. Als je praat met eigenaars en je legt de bedoeling uit en het is enigsinds niet die hel, zal je onverwijld een ja krijgen, trouwens een nee heb je zoviezo al. Met een Njet kan je nog doen wat je wil, maar daar zou ik niet aan beginnen ...
        Ben ik paranoïa ? Neen, maar precedenten hebben de zogezegde nonsens waaschuwingen al meer dan eens bewezen dat ze serieus dienen genomen.

Wees aandachtig, we zijn hier om elkaar te helpen in woord en daad, ook al komt dat niet altijd even leuk over.
        https://www.fotospotter.be
        Je suis content d’être heureux

Comment

helpen mag maar niet helpen om men hobby kapot te maken
          sorry ik zo doe maar ben geen slecht mens en heb het ook liever anders maar ben gedwongen door roddels,net www.photograaf.be hier met hun roddel tantes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotograaf jacobs
            helpen mag maar niet helpen om men hobby kapot te maken
            sorry ik zo doe maar ben geen slecht mens en heb het ook liever anders maar ben gedwongen door roddels,net www.photograaf.be hier met hun roddel tantes
            kan iemand hier een slot op zetten?

als anderen, die hier niets mee te maken hebben, al betrokken worden in dit onverantwoord gedrag...dat gaat me iets te ver....
            some toys 4 big boys
            http://www.gerthuygaerts.com - my facebook - my twitter

Comment

Meneer Jacobs, als andere BD-ers U proberen te waarschuwen omdat ze zelf op die lokatie tot de enkels door de vloer zijn gezakt en er om de door U uitgezochte lokatie 3 meter hoge hekken zijn geplaatst dan moet er bij U toch ook een lampje gaan branden.
              Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
              Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

Comment

Hier gaat een slotje op, omdat deze SD niet zo doorgaat als gepland. En eventuele roddels en beschuldigingen maken dit topic er ook niet beter op.
                Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.
                --------

Comment

Working...
                X