Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

tentoonstelling reisfotografie 22,23,24 april te Harelbeke

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• tentoonstelling reisfotografie 22,23,24 april te Harelbeke

Beste foto-vrienden,

Fotografie en reizen zijn mijn passies !
    Ik stel dan ook binnenkort een selectie uit mijn grote beeldenarchief tentoon.
    De foto's zijn op 40/60, 60/90 en 80/120 digitaal geprint op canvasdoek , en opgespannen op houten kaders, wat een heel tof effect heeft !
    Waar ? gerenoveerde loft, in Watermolenstraat te Harelbeke (2de lichten voorbij centrum richting Kortrijk, rechts afslaan over de Leie, en dan aan rond punt ligt het gebouw op je rechterzijde )
    Wanneer ? 22,23,24 april 2006, telkens van 10u-18u30
    Op mijn website http://www.eye2catch.be vinden jullie de uitnodiging....( na de intro)

Ik hoop jullie daar massaal te mogen begroeten Graag tot dan !
    Pascale
    Last edited by pallewalle; 10 april 2006, 15:36. Reden: toevoegen datum en plaats in titel

Re: tentoonstelling reisfotografie

prachtige site .... zal proberen eens langs te komen, afstand Oostende-Harelbeke valt best mee hé. Veel succes
    The quickest way to make money at photography is to sell your camera

Comment

hallo Billy,

Tof dat je probeert langs te komen !
      Groetjes,
      Pascale

Comment

Looks like one not to miss...

Hopefully I'll be reporting from some far-flung Western and Eastern destinations later this year. Looking forward to seeing your interpretations.

Regards, Rob.

Comment

hallo :

heb het genoteerd in mijn agenda ... moet wel één van de drie dagen
          lukken. Tot dan

idd mooie website

gtx
          BD0519BE - Nikon d70, Sony dsc-t30, ACDSEEpro 8, PE 3.0
          It is more important to click with people than to click the shutter - Alfred Eisenstaedt

Comment

Bedankt voor jullie toffe reacties !
            Ik hoop alvast dat ik jullie het tof gaan vinden ....
            Wie de "krant van west-vlaanderen" leest,
            kan er in de laatste editie,
            dus van dit WE,
            een groot artikel (volldig blad) over terugvinden.

Groetjes,
            Pascale

Comment

Re: tentoonstelling reisfotografie 22,23,24 april te Harelbeke

Zal zeker eens langs komen.
              Ziet er prachtig uit.
              peter.
              Body : Fuji X-T4, lenzen : XF8-16mm F2.8 LM WR, XF16-55mm F2.8 LM WR, XF50-140mm F2.8 R LM OIS WR, XF56mm F1.2 R, manfrotto statief. Op verlanglijstje: XF150-600mm

Comment

ok, super !
                tot dan,
                Pascale

Comment

Mij mag je zeker ook verwachten.
                  VG
                  Miek.

Comment

't Gaat een drukke zaterdag worden want in de namiddag gaan we in Roeselare al naar een diavoorstelling over Tanzania. Maar we springen zeker eens binnen....
                    Danny

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mr.D
                      't Gaat een drukke zaterdag worden want in de namiddag gaan we in Roeselare al naar een diavoorstelling over Tanzania. Maar we springen zeker eens binnen....
                      Danny
                      Waar ergens in Roeselare, als ik vragen mag, Mr.D In de Spil?

Miek.

Comment

dit wil ik ook wel eens zien, tracht een namiddag vrij te houden
                        Linda

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door CoMiek
                          Waar ergens in Roeselare, als ik vragen mag, Mr.D In de Spil?

Miek.
                          Sorry voor het late antwoord Miek. Hier vind je alle details. Wel best op voorhand mailen want ook voor de extra namiddagvoorstelling waren er een paar dagen geleden nog maar een paar plaatsen vrij. Op 29/04 kan je dezelfde reportage ook nog zien bij Wegwijzer Reisinfo (en zelfs gratis als je lid bent). Ook te reserveren.

Travel the world, take nothing but pictures, leave nothing but footprints.

Comment

aan allen die langskwamen...Hartelijk dank !!
                            Ik was blij verrast, en hoop dat je geen spijt hebt van een beetje van jullie vrije tijd hieraan op te offeren!

Voor mij was het alleszins een groot succes en tevreden dat alles zo goed verlopen is.

Tot de volgende keer !

Pascale

Comment

Working...
                            X