Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

17-18-19 Februari - Eroticabeurs - Brussel (B)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • 17-18-19 Februari - Eroticabeurs - Brussel (B)

    Zijn er leden van dit forum, die (ook) naar de eroticabeurs te Brussel gaan en daar foto's gaan maken?
    (http://www.festivalerotisme.com/intro.htm)
    EOS 5DIV+BG-E20; EOS 6D+BG-E13; EF70-200 L F4 IS USM; EF24-105 L F4 IS USM; EF 50 1.8 II, EF100 L F2.8 IS USM; 2x EX 580 II; ThinkTank Navigator; etc.

  • #2
    Re: 17-18-19 Februari - Eroticabeurs - Brussel (B)

    Hhèhè niemand durft ... euh ik was aant werken echt waar anders was ik gegaan.

    Comment


    • #3
      Re: 17-18-19 Februari - Eroticabeurs - Brussel (B)

      Heb je daar dan ook foto's genomen ? En staan deze online Gewoon voor te beoordelen hoor en misschien nog iets uit te leren

      Comment


      • #4
        Re: 17-18-19 Februari - Eroticabeurs - Brussel (B)

        Oorspronkelijk geplaatst door hekje
        Heb je daar dan ook foto's genomen ? En staan deze online Gewoon voor te beoordelen hoor en misschien nog iets uit te leren
        Vorig jaar ben ik naar Mechelen geweest om daar foto's te maken op de eroticabeurs.
        Een deel van die foto's staat online in mijn fotopic-album (Album Mechelen, wachtwoord = eroticabeurs ).
        Alle foto's zijn gemaakt met de ingebouwde flitser van de 20D, omdat ik toen problemen had met de externe flitser, de kwaliteit zou dus wel beter kunnen .
        http://barthuysmans.smugmug.com/
        BD0338BE

        Comment


        • #5
          Re: 17-18-19 Februari - Eroticabeurs - Brussel (B)

          hoeveel kost dat om der binnen te mogen?
          foto als spiegel of als venster?

          Comment


          • #6
            Re: 17-18-19 Februari - Eroticabeurs - Brussel (B)

            Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
            hoeveel kost dat om der binnen te mogen?
            2 * de helft
            Na stopzetting herbegonnen met een 60D...

            Comment


            • #7
              Re: 17-18-19 Februari - Eroticabeurs - Brussel (B)

              Oorspronkelijk geplaatst door parakiet
              hoeveel kost dat om der binnen te mogen?
              Kijk hier voor meer informatie:
              http://www.megaerotica.be/ (15 euro in Gent, Mechelen of Antwerpen)

              Maar voor "de beurs" in Brussel ben je al te laat. In Antwerpen is er binnenkort nog een eroticabeurs.
              http://barthuysmans.smugmug.com/
              BD0338BE

              Comment


              • #8
                Re: 17-18-19 Februari - Eroticabeurs - Brussel (B)

                Mijn foto's van Brussel staan op mac-laros.fotopic.net. Daar staan ook mijn foto's op van andere eroticabeurzen (Wieze en Gent).
                Ik kom daar enkel omdat daar tegen een geringe prijs (soms) best wel mooie dames te fotograferen zijn (hahaha). Een model inhuren is duurder. De rest op zo'n beurs is bijzaak
                Het wachtwoord is hetzelfde woord dat na "beurs" staat.
                EOS 5DIV+BG-E20; EOS 6D+BG-E13; EF70-200 L F4 IS USM; EF24-105 L F4 IS USM; EF 50 1.8 II, EF100 L F2.8 IS USM; 2x EX 580 II; ThinkTank Navigator; etc.

                Comment


                • #9
                  Re: 17-18-19 Februari - Eroticabeurs - Brussel (B)

                  Oorspronkelijk geplaatst door alfa147fun
                  ).
                  Ik kom daar enkel omdat daar tegen een geringe prijs (soms) best wel mooie dames te fotograferen zijn (hahaha). op zo'n beurs is bijzaak
                  Daar loopt iedereen meer een camera rond zeker daar heb je een reden

                  Comment


                  • #10
                    Re: 17-18-19 Februari - Eroticabeurs - Brussel (B)

                    D'r zijn bij dit soort gelegenheden inderdaad wel veel mensen met een camera, soms met hele koffers en meerdere body's tegelijk!
                    Maar het is een leuke en aantrekkelijke manier (voor mij in ieder geval) om vrouwlijk schoon voor de camera te krijgen. Lukt op een andere manier niet zo eenvoudig
                    Misschien dat ik zondag weer naar zo'n evenement ga, in het sportpaleis te Merksem.
                    Zijn er daar dan nog meer liefhebbers van BD aanwezig?
                    EOS 5DIV+BG-E20; EOS 6D+BG-E13; EF70-200 L F4 IS USM; EF24-105 L F4 IS USM; EF 50 1.8 II, EF100 L F2.8 IS USM; 2x EX 580 II; ThinkTank Navigator; etc.

                    Comment

                    Working...
                    X