Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

29, 30 april en 1 mei 2006 - 15de editie ‘INTERNATIONAAL STOOMFESTIVAL - Maldegem (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 29, 30 april en 1 mei 2006 - 15de editie ‘INTERNATIONAAL STOOMFESTIVAL - Maldegem (B)

Zoals de titel zegt dus!

Hier meer info, en dus op een 50m van mijn huis

Stoomfestival Maldegem

Stoomcentrum

HIER vind je misschien een iets uitgebreidere uitleg! tot uw dienst
    Last edited by Sofie M; 15 februari 2006, 19:34.

Re: 29, 30 april en 1 mei 2006 : 15de editie ‘INTERNATIONAAL STOOMFESTIVAL’ - Maldegem B

Dat intreseert me wel maar de info dat je daar kan vinden is spijtig nog heel sumier.
    Spookys Fotoweb
    BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300

Comment

Re: 29, 30 april en 1 mei 2006 : 15de editie ‘INTERNATIONAAL STOOMFESTIVAL’ - Maldege

Lijkt me ook wel interessant!
      En het past in de voetbalkalender, dus grote kans dat ik aanwezig zal zijn

Comment

Re: 29, 30 april en 1 mei 2006 : 15de editie ‘INTERNATIONAAL STOOMFESTIVAL’ - Maldegem B

veel meer info dat dan het een stoomfestival met oude (stoom)treinen is, kan ik ook niet echt geven , maar ik zou zeggen: kom eens en laat je verrassen

Comment

Ja de bijzonderste gegevens hebben we in feite he. De rest is zoals je zegt een verrassing die alleen maar kan meevallen en rond die periode maken we hopelijk al wat kans op goed weer.

Heb al iemand hier in mijn gemeente gevonden die Maldegem kent en die weet dat er daar een treinmseul is. Misschien kan ik daar wat info los krijgen.
          Spookys Fotoweb

Comment

Re: 29, 30 april en 1 mei 2006 - 15de editie ‘INTERNATIONAAL STOOMFESTIVAL - Maldegem (B)

Ik woon in Knesselare, dus Maldegem is vlakbij m'n deur. Ik wist niet eens dat dit evenement bestond!

Ik zal er dus ook zijn...

Gr
            sdx

Comment

Re: 29, 30 april en 1 mei 2006 - 15de editie ‘INTERNATIONAAL STOOMFESTIVAL - Maldegem (B)

Is leuk om te vernemen dat BD mooi bijdraagt tot de ontwikkeling van de cultuur.

Wie weet treffen we daar niet meer BD-leden.
              Spookys Fotoweb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spooky
                Is leuk om te vernemen dat BD mooi bijdraagt tot de ontwikkeling van de cultuur.

Wie weet treffen we daar niet meer BD-leden.
                Denk niet dat het een BD-betalend lid is die bijdraagt tot de cultuur maar wel een onafhankelijke BD-bezoeker die dit initiatief naar voren brengt waarvoor mijn grote waardering om dit naar voren te brengen
                Want de laatste tijd komen de mini-shoots meestal van gewone BD'ers en niet van het bestuur dat dit wel beloofde maar waarvan ik nog steeds niet veel zag.
                Sans Rancunes.
                Beleefde groeten Dolly

Comment

Re: 29, 30 april en 1 mei 2006 - 15de editie ‘INTERNATIONAAL STOOMFESTIVAL - Maldegem

Vorig jaar ben ik daar ook een kijkje gaan nemen. Erg interessant voor alle stoom- en treinfreaks die bereid zijn de nogal hoge inkomprijs te betalen.

Een drietal fotootjes vind je op mijn website (onder "Stoomloc, Maldegem")

seppuku.

Comment

Re: 29, 30 april en 1 mei 2006 - 15de editie ‘INTERNATIONAAL STOOMFESTIVAL - Maldegem

Oorspronkelijk geplaatst door seppuku
                    Vorig jaar ben ik daar ook een kijkje gaan nemen. Erg interessant voor alle stoom- en treinfreaks die bereid zijn de nogal hoge inkomprijs te betalen.

Een drietal fotootjes vind je op mijn website (onder "Stoomloc, Maldegem")

seppuku.
                    Wat versta jij dan onder een nogal hoge inkomprijs? Hopelijk valt het nog mee...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sdx
                      Wat versta jij dan onder een nogal hoge inkomprijs? Hopelijk valt het nog mee...
                      prijs afhankelijk van soort spoor, smalspoor €4, normaalspoor €8, ingroep min 15 pers respectievelijk €3-€6 in deze prijzen zijn toegang museum inbegrepen.
                      Connecties om er een SD van te maken waren gemaakt met het bestuur van het Stoomcentrum en deze hadden geen bezwaar, heb echter om persoonlijke redenen van de organisatie ervan verder afgezien.
                      Last edited by Guest9; 23 februari 2006, 11:39. Reden: toevoeging bestuur van stoomcentrum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
                        prijs afhankelijk van soort spoor, smalspoor €4, normaalspoor €8, ingroep min 15 pers respectievelijk €3-€6 in deze prijzen zijn toegang museum inbegrepen.
                        Zijn dit niet de prijzen voor een ritje? Niet de prijzen voor het festival dus?...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sofie M
                          Zijn dit niet de prijzen voor een ritje? Niet de prijzen voor het festival dus?...
                          klopt

Comment

Een kaartje voor het Stoomfestival kost, als ik me niet vergis, zo'n 10 euro.
                            Meer info op Stoomfestival 2006.

Ik zal er aan het werk zijn als rangeerder (treinen koppelen), wie een praatje wil maken moet me maar zoeken, je kan me herkennen aan een fluogeel vestje.
                            Aan de brug van Balgerhoeke zijn trouwens zeer mooie plaatjes te schieten.

Comment

Komend Weekend :g

Comment

Working...
                              X