Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

21 jan - IJshockeywedstrijd Phantoms - Leuven (B)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 21 jan - IJshockeywedstrijd Phantoms - Leuven (B)

De wedstrijd van morgen, 21/01/2006 (Deurne-Leuven) zal naar alle waarschijnlijkheid spektakelijshockey worden van de bovenste plank... Wij (Phantoms Deurne) mogen onze wisselbeker teruggeven die we op 07/01 hebben veroverd. Leuven heeft in beroep toch nog gelijk gekregen van de rechtbank waardoor de rangschikking maakt dat Leuven tegen Turnhout moet spelen en niet wij. De gemoederen zullen vrij verhit zijn morgenavond... start 20u30 ijsbaan Ruggeveld te Deurne.

Volgens mij HET moment om al die nieuwe lenzen en bodies tot het uiterste te drijven om enkele ultieme shots tentoon te kunnen spreiden. Materiaal steeds welkom bij webmaster@phantoms.be , bij het gebruik van het materiaal wordt ook een link naar uw fotosite geplaatst. Vermeld in mail "Loloboy" en "fotoforum Belgiumdigital"
    Tot zaterdag?
    edit Mod
    Loloboy

ik heb de titel van je topic even aangepast naar de gepaste vormgeving ( zie sticky)
    Toch een vraagje: is de wedstrijd nu in Leuven ( je titel ) of in Deurne ( je tekst) ?

mod Jo(han)
    Last edited by Jo; 21 januari 2006, 00:08.
    Groetjes, Johan "Loloboy" Masschalck
    BE-Wommelgem
    .: 20D & D700 :.

Re: IJshockeywedstrijd Phantoms - Leuven

Ging je nog een mail sturen om eens af te spreken voor een leuke match, en zie nu dit...
    We zullen het weer op een andere keer moeten houden

Succes morgen!

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
    [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
    Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Re: 21 jan - IJshockeywedstrijd Phantoms - Leuven (B) te DEURNE

Oorspronkelijk geplaatst door loloboy
      De wedstrijd van morgen, 21/01/2006 (Deurne-Leuven) zal naar alle waarschijnlijkheid spektakelijshockey worden van de bovenste plank... Wij (Phantoms Deurne) mogen onze wisselbeker teruggeven die we op 07/01 hebben veroverd. Leuven heeft in beroep toch nog gelijk gekregen van de rechtbank waardoor de rangschikking maakt dat Leuven tegen Turnhout moet spelen en niet wij. De gemoederen zullen vrij verhit zijn morgenavond... start 20u30 ijsbaan Ruggeveld te Deurne.

Volgens mij HET moment om al die nieuwe lenzen en bodies tot het uiterste te drijven om enkele ultieme shots tentoon te kunnen spreiden. Materiaal steeds welkom bij webmaster@phantoms.be , bij het gebruik van het materiaal wordt ook een link naar uw fotosite geplaatst. Vermeld in mail "Loloboy" en "fotoforum Belgiumdigital"
      Tot zaterdag?
      edit Mod
      Loloboy

ik heb de titel van je topic even aangepast naar de gepaste vormgeving ( zie sticky)
      Toch een vraagje: is de wedstrijd nu in Leuven ( je titel ) of in Deurne ( je tekst) ?

mod Jo(han)
      Sorry Johan, tis in Deurne!
      BE-Wommelgem

Comment

Re: IJshockeywedstrijd Phantoms - Leuven

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
        Ging je nog een mail sturen om eens af te spreken voor een leuke match, en zie nu dit...
        We zullen het weer op een andere keer moeten houden

Succes morgen!
        check www.phantoms.be/index2.htm (geen intro) en dan schedule
        "seniors" is eerste team, "wij" zijn U12, mijn zoon en zijn vuile bende dus.

Geef een mailtje en de Duvel zal fris staan...
        En wie weet, misschien gratis toegang tot de eerste divisie?

Tot daar/dan!
        BE-Wommelgem

Comment

Working...
        X