Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visuele handleiding foto's posten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Visuele handleiding foto's posten

Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk bericht
    Hallo,
    Ik weet; ik ben echt niet handig
    Groetjes, José
    Store your photos and videos online with secure storage from Photobucket. Available on iOS, Android and desktop. Securely backup your memories and sign up today!

Hier kun je vanalles plaatsen op het gebied van foto's. Dan kun je 'eenvoudig' met de onderste 'link' een copie maken van je onderwerp die je dan op dit forum zet

en met onderstaande link kun je je foto's tot het formaat brengen dat een forum van je verlangt. Dit kan ook met PS maar dat vereist een beetje oefening.

Enne, handig zijn is maar een betrekkelijk begrip...
    sluitstuk

Comment

Bedankt voor snelle reactie. Ik ga ermee aan de slag.
      José

Comment

Toch nog een vraag; ik heb me nu aangemeld op photobucket. Een foto ge- upload. En dan krijg je rechts in scherm 4 "adressen" (zal ik ze maar noemen) namelijk "share URL", "Direct link", "HTML code" en "IMG code". Ik heb ze bijna allemaal al geprobeerd om m.b.v. knippen en plakken ze op het forum te krijgen, maar in het voorbeeld-post, zie ik alleen maar rode kruisjes verschijnen. Wat doe ik fout en welk van deze 4 moet ik gebruiken?
        José

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door José Bekijk bericht
          Toch nog een vraag; ik heb me nu aangemeld op photobucket. Een foto ge- upload. En dan krijg je rechts in scherm 4 "adressen" (zal ik ze maar noemen) namelijk "share URL", "Direct link", "HTML code" en "IMG code". Ik heb ze bijna allemaal al geprobeerd om m.b.v. knippen en plakken ze op het forum te krijgen, maar in het voorbeeld-post, zie ik alleen maar rode kruisjes verschijnen. Wat doe ik fout en welk van deze 4 moet ik gebruiken?
          José
          "IMG code"

[img]adres [/img] zo luidt de syntaxis.

Dat is de derde optie, alleen aanklikken zou voldoende moeten zijn. Dan wordt het automatisch naar je plakbord gecopiëerd. Dan open je een bericht hier en dan
          geef je ctrl - v dan staat je adres in de berichtenbody
          sluitstuk

Comment

Visuele handleiding, ik zie enkel maar drie kleine kruisjes
            Want ik deed zo ook eens een post met foto's en ik krijg er enkel maar de link in waar ze staan geuploaded

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Blue Point Bekijk bericht
              Visuele handleiding, ik zie enkel maar drie kleine kruisjes
              Want ik deed zo ook eens een post met foto's en ik krijg er enkel maar de link in waar ze staan geuploaded
              Is me reeds gelukt.....[IMG][/IMG] was die code reeds vergeten

Comment

euhm ligt het aan mijn computer misschien want ik zie hier geen foto's in het bericht van servo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door debster020 Bekijk bericht
                  euhm ligt het aan mijn computer misschien want ik zie hier geen foto's in het bericht van servo
                  Neen het ligt niet aan je computer. Eigenlijk zou dit zéér oude draadje gesloten moeten worden.

In de openingspost hierboven staat een nieuwe koppeling.
                  Vriendelijke groet,

Jos

Comment

ja, ook ik zie alleen rode kruisjes, zelfs de nieuwe link werkt niet meer...
                    ofwel zie ik iets over het hoofd maar mijn eigen foto's posten lukt ook al niet...

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TipexX Bekijk bericht
                      ja, ook ik zie alleen rode kruisjes, zelfs de nieuwe link werkt niet meer...
                      ofwel zie ik iets over het hoofd maar mijn eigen foto's posten lukt ook al niet...

grtz
                      Kijk eens hier: http://download.belgiumdigital.com/h.../PC-web-BD.pdf
                      Mvg Tim

Comment

kkkkkkkkkkkkkkkkkkk

Comment

Hallo forumleiding, moderato(en) , verdient het geen aanbeveling deze link ergens op het forum op een duidelijke aandachtstrekkende plaats te zetten? Bij een vraag namelijk van een forumlid in deze thread ( #8 ), dacht ik waarom het zelf uitleggen en daardoor misschien onvolledig, laat ik meteen de link geven van BD zélf met de goede uitleg, maar daar heb ik toch een tijdje moeten naar zoeken hoor! Eigenlijk geen doen dat nieuwkomers niet automatisch de juiste weg vinden door duidelijke "bewegwijzering" vind ik.

Walter
                          D850

Comment

Dit topic is totaal outdated.

In de sticky en forumreglement staat de juiste link.
                            Alles is verhuist naar de helpdesk.

Last edited by zunoel; 16 februari 2015, 07:39.
                            Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

Working...
                            X