Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Prosperpolder

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Prosperpolder

Is deze compositie OK? Dan keer ik wel een keertje terug want deze is zwaar bewerkt omdat het al donker was. Hij dient maar als voorbeeld, niet als uiteindelijke foto.
    Discover the magic of the internet at Imgur, a community powered entertainment destination. Lift your spirits with funny jokes, trending memes, entertaining gifs, inspiring stories, viral videos, and so much more from users.

Moderator Note: Verplaatst van Beginnershoek naar Testforum waar je zichtbaar en reglementair kunt leren posten.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Als ik naar jouw foto op Imgur ga, krijg ik enkel Copy link en Download te zien als ik met de muis over jouw foto beweeg. Maar met 'Download link' heb je niet de juiste link voor BelgiumDigital te pakken.
      Dit zou je moeten kunnen zien en doen (op een foto die ikzelf heb opgeladen).

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.4.1) - iPhone XR (iOS 18.4.1) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.4.1)

Comment

Met Flickr en nog een paar andere lukte het ook niet. Ik zal
        Postimage eens proberen. Bedankt voor de info in elk geval.

Comment

Wat lukt er dan niet als je de aanwijzingen volgt van LesC ?

want als je de link hebt kan je die toch gewoon 1 op 1 in je post plakken

en als ik naar je beeld ga en rechter muisknop doe op de afbeelding dan kan ik "koppeling afbeelding kopieren" doen en dan krijg ik:

[html]
          https://i.imgur.com/T2Hz8Dg.jpeg

als je daar dan van maakt [img ]https://i.imgur.com/T2Hz8Dg.jpeg[ /img] dan heb je in feite hetzelfde als de copy link embeded bbcode van igmur

note: tussen de blokhaken mogen geen spaties staan dus die moet je maar wegdenken...
          [/htm]

maar je kan ook de
          HTML-code:
          https://i.imgur.com/T2Hz8Dg.jpeg
          gebruiken door op de button [voeg een beeld toe] te klikken
          waar je de url kopieerd in
          veld van URL
          en klikt op Link type: kiest voor url en dan plak je de url in het veld voor Link Url en bij link target kies je voor new window (_bllank)
          en dan kan je nog alignering kiezen
          en je kan de groot wijzigen breedte hoogte naar bijvoorbeeld breedte: 1024

en dan nog iets, het heeft de voorkeur je beelden te tonen met langste zijde tussen de 1024 en 1600, dan ziet de gemiddelde gebruiker de afbeelding op zijn scherm in zijn geheel.
          Last edited by in2lapland; 16 april 2025, 18:26.

Comment

Bedankt, ik zal het later opnieuw proberen want deze foto diende maar als concept, om hier te vragen of het goed zat qua compositie. Deze is genomen met een iPhone en het was er pikkedonker op dat moment. Maar ik zie nu zelf dat de compositie een stuk beter kan.

Comment

Working...
            X