Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Treinstation Luik

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Treinstation Luik

Mijn eerste ervaring met fotografie, treinstation Luik.
    Explore this photo album by Glenn Vanderhaegen on Flickr!

Oorspronkelijk geplaatst door GlennClick Bekijk bericht
    Mijn eerste ervaring met fotografie, treinstation Luik.
    In dit draadje wordt uitgelegd hoe foto's te plaatsen op dit forum. Je kan op de BD forums zelf niet rechtstreeks foto's uploaden. Deze moeten op een andere website of service staan en dan verwijs je ernaar binnen een BD forum. Er zijn erg veel mogelijkheden om foto's te stockeren op het internet. Dit waren in januari 2024 de

grt bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Moderator Note: Topic verplaatst van Beginnershoek naar Testforum waar je kunt leren om zichtbaar en reglementair te posten. Zodra je dat beet hebt, mag je opnieuw in de Fotohoek, en wordt deze topic gesloten. Het Testforum dient niet om foto's te beoordelen.

BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Hallo, dus ik neem aan dat dit niet de juiste manier van uploaden was? Ja vind het redelijk omslachtig op dit moment, excuus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GlennClick Bekijk bericht
          Hallo, dus ik neem aan dat dit niet de juiste manier van uploaden was? Ja vind het redelijk omslachtig op dit moment, excuus
          Daarom dat ik je naar hier stuur, waar je het kunt leren. Duizenden (o.a. ikzelf toen ik in 2006 begon) zijn jou voorafgegaan en kunnen het intussen.
          En aannemen dat iets de juiste manier is? Je hebt toch, in het subforum waar je gepost hebt, toch niet teveel topics gezien die eruit zien als de jouwe? Een postzegel groot?
          Voor zover ik denk, is het uploaden naar Flickr wel OK, alleen heb je de juiste link niet mee. Wel, je vindt allicht in de 'stickies' (de bovenste topics) van dit subforum, de juiste technieken voor Flickr.
          Ook de link die forumlid bouk je geeft is wellicht bruikbaar.
          Last edited by LesC; 27 december 2024, 19:36.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Ik ben zelf geen Flickr gebruiker maar lijkt me niet zo moeilijk of "omslachtig" zoals je zegt.
            Volgens ik zie kan je de foto in Flickr "sharen"
            Ik zie ook dat je hier linkt naar het volledige album i.p.v. enkel de foto op zich

Waarschijnlijk zijn er hier genoeg Flickr gebruikers die je verder kunnen helpen

grts
            Sieg
            Last edited by Sieg; 28 december 2024, 01:13.
            Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Working...
            X