Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zonsopkomst in Masai Mara

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Het wordt stilletjes aan hopeloos om iets op Belgium digital te kunnen posten .
    je hebt ook niet de simpelste host gekozen om beelden naar BD te linken

    [voeg een beeld toe] is een button van de editor, als je de button bar niet ziet klik dan rechts boven op de A naast het smiley face

    je kan het volgende ook doen:
    HTML-code:
    [center]
    [img]https://dl.dropbox.com/scl/fi/mkws29v5nxgsvufdzsp4l/Cheeta_.jpg?rlkey=jrpxhy9rp3n6pmcffjawcogal​[/img]
    [/center]

    en wat er beschreven wordt hopelijk in een duidelijk plaatje (stap 6 kan je overslaan als je de beelden op dropbox met reguliere BD afmetingen hebt opgeslagen)
    Last edited by in2lapland; 24 januari 2024, 13:41.

    Comment


    • #17
      Dit icoontje zie je toch staan boven het tekstveld waarin je je beeld wil plaatsen?
      ​​​​​

      Wat gebruik je van computer, Windows of Mac? Ik werk met Mac dat eveneens een AZERTY-klavier (ik ben een geroutineerde typist) heeft. Ik ken de toetsencombinatie intussen van buiten, want het is gewoon de Alt (of Option) toets gecombineerd met de SHIFT toets en de ronde haakjes.
      Mac heeft ook zo'n leuk gadget, Keyboard Viewer genaamd, waarmee je je keyboard op het scherm kunt visualiseren.
      (niet de oranje omlijnde toets, waarom dat mee geselecteerd wordt als je Shift+Option indrukt is me een raadsel.)

      ​​​​​

      Maar als je het 'voeg beeld toe' icoontje gebruikt, heb je dat allemaal niet nodig. ​​​​​

      Last edited by LesC; 25 januari 2024, 08:42.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #18
        Ik gebruik Dropbox voor mijn foto's, maar ik post niet meer zoveel...
        Screenshots gaan naar Imgur. Misschien moet je dat een kans geven.

        Dropbox op Mac is poepsimpel. Je laadt je beeld op naar de Dropbox-server, maar vanaf dan moet je daar niet meer zijn. Ik haal mijn link gewoon uit de Dropbox-folder op mijn Mac.



        Ik moet nog wel enkele wijzigingen aan de code aanbrengen, maar die zijn (bij mij toch, vroege Dropbox-gebruiker) niet veranderd in de loop der jaren: dl=0 verwijderen en www vervangen door dl. That's all, folks!




        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #19
          Probeer een andere host. Imgur lijkt me veel eenvoudiger.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #20
            zo ook: ImgBB

            Comment


            • #21
              Ook even proberen





              image widget
              Voor meer foto's ; www.sieg.be

              Comment

              Working...
              X