Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
ik wou weten wat de grootte van het beeld werd volgens verschillend aantal pixels op de lange zijde.
bij andere auteurs krijg ik bij klikken op het beeld een andere achtergrond en ander formaat. Zelf krijg ik enkel een zwart vlak te zien.
test helpt me niet erg vooruit.
mag verwijderd worden om plaats te besparen.
Zelf krijg ik enkel een zwart vlak te zien.
test helpt me niet erg vooruit.
Miss Dropbox gebruiken als je doorklikt kom je op de ware grote van de foto ,dus de originele afmetingen . Heb prive berichtje gestuurd
Spijtig dat niet meteen de originele grote wordt getoont , nu krijg je een foto die uitvergroot wordt en daardoor onscherp is ,wat toch niet zou mogen op een fotoforum
Andre, dat is het systeem dat ik volg. Sommigen slagen er in om bij het aanklikken van het beeld op het Forum een beeld op passende grootte te doen verschijnen dat ook veel scherper is. Daar ben ik naar op zoek. Morgen tracht ik nog eens mijn vorig systeem met dropbox uit.
Comment