Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kerkhof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kerkhof

    C:\Users\De Ryck Jozef\Pictures\Zonnebloem\DSCF0284.JPG
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

  • #2
    amaaaaai dat is alle keren verschillend manier om een foto te plaatsen????
    Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

    Comment


    • #3
      C:\Users\De Ryck Jozef\Pictures\Zonnebloem\DSCF0284.JPG
      Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

      Comment


      • #4
        Moderator Warning: Voor mij is het welletjes. Ik verplaats elke dag nieuw aangemaakte topics van jou naar Testforum, om daar te leren posten, en wat doe je? Een nieuwe, mislukte poging doen in de Beginnershoek. Ik ga je sowieso bannen bij de volgende mislukte poging in de fotohoek en vraag nu al advies van het bestuur wat we met jou moeten aanvangen.
        Voor de laatste keer: leer aub posten in het Testforum, en pas wanneer je het posten onder de knie hebt, vraag dan eerst of je naar de Fotohoek mag.

        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          awel dat is goed zenne LES C bedankt van een tachtig jarige hoor grts Jozef De Ryck NB was vroeger veel makkelijker om te posten ( en valt het niet op dat er zo weinig nieuwe fotos op beginners hoek gepost worden )!!!
          Hij ging met de TIJD mee,en is nooit terug gezien !!!

          Comment


          • #6
            Jozef,

            "Vroeger was alles beter" - is een vaak gehoord zinnetje. Belgiumdigital had geen keuze en MOEST upgraden, willen of niet.
            Dat de manier van posten wat "anders" is, ligt niet zozeer aan het vernieuwde forum, maar wel aan de fotowebsites die steeds hun voorwaarden en manieren om foto's extern te tonen wijzigen. Dat is dus vaak niet "onze fout".
            We hebben zelf, samen met andere forumleden, je zo goed mogelijk geholpen om foto's te posten, en in het forum staan uitgebreide handleidingen daarover, zeker voor Flickr.
            Maar zolang het nog niet altrijd goed gaat moet je posten in het testforum. Als daar een post goed lukt, dan kan je die code gebruiken in de fotohoek.
            Maar mislukte pogingen in de fotohoek gaan vanaf nu onherroepelijk de vuilbak in.
            We hebben respect voor leeftijden en vaardigheden - en dat kon je ook merken aan de bereidwilligheid om je te helpen.
            De post van de moderator is bedoeld als waarschuwing en we hopen dat je daar rekeing mee houdt.

            Jaja
            Voorzitter Belgiumdigital VZW - Sony A7III, Sony A7II, Nikon D500, D5300, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
            Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

            Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

            Comment

            Working...
            X