Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het blauwe uurtje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Het blauwe uurtje

    het blauwe uurtje boven de zee

  • #2
    de foto is niet te zien op de site ,maar wel via de link ,
    foto is veel te blauw afgewerkt ook lelijke bewerkingssporen rond het huisje en de personen tracht een de witbalans aan te passen ,vb automatisch eens proberen en de bewerking wat zachter te maken .
    Maar eerst en vooral je foto zichtbaar maken op de site

    Comment


    • #3
      Ik heb al een halve dag gezocht hoe ik een foto correct kan opladen. Voor een nieuweling is dat systeem heel ondoorzichtig. Daardoor geraak ik er niet. Mocht er eens een mooie handleiding met correcte up to date tips kunnen gemaakt worden, dat zou ik prettig vinden.
      Wat betreft jouw opmerkingen. Ik voeg hierbij de instellingen van LR. Ik heb noch de lucht noch de voorgrond apart bewerkt. De blauwe kleur komt gewoon doordat het het blauwe uurtje was vermoed ik. Hoe die 'bewerkingssporen' rond de strandkar er kwamen, dat weet ik niet. Enige wat ik zou vermoeden is dat ik onderaan de levendigheid en verzadiging te hoog heb gezet.
      Toch ben ik blij met je reactie hoor.

      Comment


      • #4
        Voor foto's op Flickr is er een uitgebreid topic ...

        Jaja

        Verstuurd vanaf mijn SM-A725F met Tapatalk


        Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7III, Sony A7II, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
        Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

        Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
          de foto is niet te zien op de site ,maar wel via de link ,
          foto is veel te blauw afgewerkt ook lelijke bewerkingssporen rond het huisje en de personen tracht een de witbalans aan te passen ,vb automatisch eens proberen en de bewerking wat zachter te maken .
          Maar eerst en vooral je foto zichtbaar maken op de site
          Inderdaad, hier volg ik volledig in

          grts
          Sieg
          Voor meer foto's ; www.sieg.be

          Comment


          • #6
            Moderator Note: Verplaatst van Natuur&Landschappen naar Testforum waar je alle hulp krijgt om correct te leren posten.

            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

            Comment


            • #7
              Zie voor enige uitleg ook: Zonsverduistering - Belgiumdigital forum

              Comment

              Working...
              X