Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ook 'ns proberen vanuit Flickr

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Ook 'ns proberen vanuit Flickr


    IMG_2259
    by LesC1950, on Flickr

    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

  • #2
    Zonder gebruik te maken van BD's "Voeg een beeld toe", wel gecentreerd, en in de code een return gegeven vóór IMG_2259.
    Ik heb nog altijd mijn Flickr-account, al heb ik sinds 2010 (?) geen foto's meer opgeladen. Maar Flickr werkt nog steeds zoals het moet.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.5) - iPhone XR (iOS 17.5.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.8)

    Comment


    • #3
      Het enige nadeel van deze manier is dat het beeld niet geladen wordt in het BD preview window, en je dus voor het grotere beeld op IMG_2259 moet klikken om naar het origineel te gaan

      Comment


      • #4
        Maar zelf snap ik het nu ook weer niet,
        eindelijk had ik het door hoe mijn foto te posten langs flickz zelfs met vergrootte foto, door te klikken op mijn zichtbare foto , ik deed dat door de klik op voeg een beeld toe op Bd, en dat was ok,
        nu van verleden week is als je op voeg een beeld toe , dat wel veranderd er staat veel meer bij, als ik mijn ware grote link daar nu plaats krijg ik extra nog 2 reuze foto's zichtbaar te zien,
        heb al getest op testforum, de ene keer gaat het mis en de zoveelste lukte het
        wat doe ik nu verkeerd
        GROETJES ROSIE
        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

        Comment

        Working...
        X