Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test van uit dropbox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Test van uit dropbox

    https://dl.dropbox.com/scl/fi/aj53h015natnafqfqzl3g/_MG_0796___.jpg

    Het lukt mij ook niet.
    Last edited by Red Falcon; 28 augustus 2023, 00:10.


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

  • #2


    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

    Comment


    • #3
      Je hebt de "copy link" nodig van dropbox
      en dan moet je ?dl=0 verwijderen
      en www vervangen door dl

      dan kan je de link met de button voeg een beeld toe linken naar BD

      Comment


      • #4

        Wellicht zijn er in dropbox andere manieren om aan de URL te geraken maar ik deed volgende :
        bovenstaande link klikken en dan rechtse muisklik - adres van afbeelding kopieren geeft je de URL
        Verder is dat zelfde als posten vanuit Flickr wat ik gewoon ben
        als je meer uitleg wil dan stuur ik het wel door via mail (PM)



        Last edited by blauwzwart; 25 augustus 2023, 06:01.
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          ik verving www door "dl" en na dropbox voegde ik üsercontent" toe. Ik lig al enkele maanden stil wat betreft insturen wegens informaticaproblemen, maar tot toen werkte dit.
          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

          Comment


          • #6


            Lukt dus nog niet.
            Last edited by Red Falcon; 25 augustus 2023, 20:55.


            Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

            Comment


            • #7
              Je hebt de url genomen van de afbeelding en niet de button [link kopieren] gebruikt.

              de link die je op die manier verkrijgt kan je met de button voeg een beeld toe je afbeelding publiceren
              of
              maak eerst de tag [ img ] plak hier de url verkregen met link kopieeren [ /img ]

              spaties binnen de [ ] moet je niet typen

              Comment


              • #8
                http://dl.dropbox.com/scl/fi/aj53h015natnafqfqzl3g/_MG_0796___.jpg?rlkey=xowvh366b270og31ydfj7xn9l&dl

                Dit is wat ik krijg als ik op de Link kopiëren klik:

                Wat moet ik daar aan veranderen?


                Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                Comment


                • #9
                  dit: https://www.dropbox.com/scl/fi/aj53h015natnafqfqzl3g/_MG_0796___.jpg?rlkey=xowvh366b270og31ydfj7xn9l&dl =0
                  ​is niet de juiste link om naar bd te kunnen linken, en deze is ook niet om te toveren tot een link om hier te gebruiken

                  stap 1: ga naar dropbox
                  stap 2: dubbel klik op de afbeelding welke je hier wilt tonen
                  stap 3: klik op button: link kopiëren

                  stap 4: bd voeg een beeld toe en plak de verkregen url
                  stap 5: wijzig www in dl en zorg er voor dat de url eindig op .jpg
                  stap 6: kies de uitlijnen
                  stap 7 klik op ok

                  en als het goed is moet de afbeelding dan regulier getoontd worden

                  -----
                  als ik stap 2 uiitvoer krijg ik:
                  HTML-code:
                  https://www.dropbox.com/s/bcbhie6n4ohm9xv/202011191703SDQH3319.jpg?dl=0
                  als ik deze wijzig naar:
                  HTML-code:
                  https://dl.dropbox.com/s/bcbhie6n4ohm9xv/202011191703SDQH3319.jpg

                  en dat plak in url van popup "voeg een beeld toe" dan krijg ik




                  rlkey=xowvh366b270og31ydfj7xn9l

                  komt bij mij niet bekend voor maar ik heb mijn vermoedens dat het beeld in een map staat welke gedeeld is met "team leden" en niet in een algemeen publieke map
                  Last edited by in2lapland; 26 augustus 2023, 14:09.

                  Comment


                  • #10
                    https://dl.dropbox.com/scl/fi/aj53h015natnafqfqzl3g/_MG_0796___.jpg

                    Dat zalhet zijn, ik heb geen publieke map waarschijnlijk omdat ik de gratis DB heb gebruikt.
                    Last edited by Red Falcon; 28 augustus 2023, 00:01.


                    Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                    Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                    Comment


                    • #11
                      Die publieke map maak je toch zelf aan op je PC? Bij mij (weliswaar Mac, en Engels) is de folderstructuur: [Users>MyUserName>Library>Cloud Storage]>Dropbox>Folders>Public (en daar heb ik per jaar een folder). Die folders worden dan weer met Dropbox online gesynchroniseerd. Ik werk al jaren met de gratis versie van Dropbox.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7) - iPhone XR (iOS 18.0) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        Die publieke map maak je toch zelf aan op je PC? Bij mij (weliswaar Mac, en Engels) is de folderstructuur: [Users>MyUserName>Library>Cloud Storage]>Dropbox>Folders>Public (en daar heb ik per jaar een folder). Die folders worden dan weer met Dropbox online gesynchroniseerd. Ik werk al jaren met de gratis versie van Dropbox.
                        Inderdaad, vroeger stonden er verschillende mappen, nu nog één.
                        Betalen ga ik niet, dan gebruik ik Flickr verder.
                        Nu eens uitvlooien of ik vanuit Canon (printer cloud) kan posten.
                        Ik zoek iets waar ik voor korte tijd kan opslaan en posten op ons BD. Het moet dus ook snel verwijderbaar zijn en geen elfendertig stappen moeten doen om het offline te zetten.


                        Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                        Comment


                        • #13
                          ik blijf ook met dit nieuw probleem zitten. Dacht eerst dat het aan windows 111 lag. Tot op heden heb ik na allerlei pogingen nog geen oplossing. So, keep me posted please.
                          Cor
                          mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
                          nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
                          https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

                          Comment


                          • #14
                            Zou het nu gelukt zijn? Blijkbaar niet, vedikke.

                            Last edited by Red Falcon; 8 september 2023, 00:59.


                            Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                            Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

                            Comment


                            • #15
                              Ziet er wel naar uit

                              Comment

                              Working...
                              X