Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 de foto

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 2 de foto

Zet mijn foto's altijd in beoordeling,
    zo krijg ik raad wat beter zou kunnen,
    voor dat de site vernieuwd was, ging het heel gemakkelijk,
    nu met nieuwe, zie ik wel wijzingen onder mijn foto staan,
    maar krijg de foto er niet op, plak wel de nieuwe link, maar geen foto te zien, en de de gekopieerde link staat wel onder mijn eerste foto
    als ik dan naar voorbeeld ga, krijg ik de eerste foto te zien en niet de verbeterende
    zal wel iets verkeerd doen zeker
    groetjes Rosie.
    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Ja, het is vervelend om de cursor op de juiste plek te bekomen. (bij wijzigen wordt nu je beeld getoond waar voorheen dit geheel tekstueel was (?))

De makkelijkste oplossing is dat als je een topic start te beginnen met een stukje tekst, dan het beeld toe te voegen en als ik het goed heb kan je dan ook onder het beeld een stuk je tekst typen. Als je dan je topic opent kan je je cursor achter de tekst plaatsen welke je onder het beeld geschreven hebt en als je daar onder je beeld toevoegt moet het volgens mij lukken, uiteraard ook hier weer onder het beeld een stukje tekst

dat stukje tekst onder het beeld kan bijvoorbeeld zijn: beeld 1
    dan kan degene die reageert verwijzen naar het beeld waar hij een reactie op geeft

Comment

Kijken of het helpt als je tekst onder je beeld plaatst

Beeld: 1

Dit beeld heb ik met wijzigen toegveogd

beeld: 2
      Het wijzigen en dan toevoegen van een 2de beeld is eenvoudige als je onder het geplaatste beeld tekst plaatst, je kan dan makkelijker je cursor op de juiste plek verkrijgen
      Last edited by in2lapland; 22 juni 2023, 16:59.

Comment

Check zat me te bedenken dat je ook de button "voeg een beeld toe" kan gebruiken
        dan wordt je beeld getoond met een blauw kader

als je dan onder het beeld in de editor klikt, kan je tekst toevoegen onder het gelinkte beeld

Comment

Nog een keer kijken, acties:
          Voeg een beeld toe zonder tekst onder het beeld
          dan "opslaan"

ok bij wijzigen krijg je een geel kader om het beeld en dan moet je ook onder het kader in de editor klikken
          ik ben er nog niet achter hoe je dit zal moeten doen zonder je muis te gebruiken
          Last edited by in2lapland; 22 juni 2023, 17:26.

Comment

Dank je voor dit researchwerk, in2lapland. Ik ben ervan overtuigd dat velen hiermee geholpen kunnen worden.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	4
Size:	0
ID:	8051193
              Door op dit icoontje in de editor taakbalk te klikken kan je altijd wisselen tussen de WYSIWYG weergave en de tekstweergave van een bericht

NB krijg je geen editor taakbalk te zien, klik dan op dit icoontje rechts bovenaan het invoervenster:

Click image for larger version

Name:	image.png
Views:	4
Size:	0
ID:	8051194

Comment

Working...
              X