Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Heaven/Hell

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Heaven/Hell

Goeiemorgen allemaal,

Ik heb een maand geleden een Nikon toestelletje op de kop getikt. Ik heb helemaal geen ervaring met digitale foto's of fotografie in het algemeen, maar vind het best wel leuk.

Wou m'n eerste twee foto's eventjes online plaatsen. Ze stellen niet veel voor maar wou ze toch delen met jullie

** EDIT: Ik verklein de foto's vanavond, want ze zijn groter dan 900px. Iets te enthousiast geweest met m'n eerste poging **
    Zal dus nog eventjes de link laten staan:
    Heaven
    Hell

M'n grootste probleem met het toestel (Nikon 5600) is dat ik nogal wat moeite heb met scherpe foto's te trekken, bovendien lukt het me niet om 's nachts een deftig resultaat te krijgen (al zowat alle mogelijkheden beprobeerd). Hoe dan ook, ik amuseer me er goed mee (en dat is het belangrijkste denk ik ). Blijven testen en proberen is de boodschap waarschijnlijk.

Alle tips zijn welkom !

Groeten,

maltre

** EDIT: Ik verklein de foto's vanavond, want ze zijn groter dan 900px. Iets te enthousiast geweest met m'n eerste poging **
    Last edited by maltre; 18 mei 2005, 12:04.

Re: Heaven/Hell

link hoor die links.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

De foto's zien er goed uit. Mijn voorkeur gaat uit naar de eerste.

In dit forum is het wel de bedoeling dat je de foto zelf IN de post zet. Je leest best eens de sticky van deze thread of je zal problemen krijgen met de moderators.
      Nikkon D7000 • Nikkor AF-S 35mm f1.8G • Nikkor 50mm f1.8D • Nikkor AF-S 18-70mm f3.5-4.5G • Sigma 70-200 F2.8 & converter 1.4x • SB-600
      Website: http://www.matthieucalu.be - vernieuwd!

Comment

We maken daar geen problemen over, maar verplaatsen de topic naar test, todat je de foto zichtbaar kan maken.
        Indien je specifieke vragen hebt, dan horen we dat wel.
        Maar je kan zeer zeker al beginnen met de forumregels eens goed door te nemen.

Comment

Sorry, ik postte de links omdat de foto's nogal groot uitvallen (nuja, nogal breed) en dacht dat dit het forum en de margins enzo zou verpesten.

Ik heb de links gewijzigd naar images.
          Mijn excuses.

Zal dus nog eventjes de links laten staan (zie eerste post)
          Last edited by maltre; 18 mei 2005, 12:05.

Comment

ipv scherp te stellen op de lucht
            es scherp stellen op iets dichtbij zoals één van die huizen
            en dan de knop half ingedrukt houden en nieuwe compositie maken
            en dan doordrukken
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
            X