Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

testje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• testje

test 1 ... 2 ... 3

Re: testje

Iemand een idee waarom ik dit niet kan posten in Algemeen of Chit Chat? Ik heb al een PM naar de mods gestuurd, maar nog niets terug gehoord.

Comment

Plaats gewoon de link zoals je het in je browser ziet. Copy and paste is voldoende. De forumsoftware zet er dan de ulr-tags bij. Alleen klopt deze url niet

Comment

Bedankt voor de hulp, maar het werkt nog altijd niet. Ik denk ook niet dat het iets te maken heeft met de vBuletin code, maar eerder met de mySQL database.

Meestal blijft het gewoon hangen nadat ik probeer een nieuwe thread te posten, maar een keer heb ik dit foutbericht gekregen.

Warning: mysql_query(): supplied argument is not a valid MySQL-Link resource in varwwwforum.belgiumdigital.comincludesdb_mysql.php on line 212
        Ik heb geprobeerd te posten in zowel Chit Chat als in het algemeen forum, en dat werkte in beide gevallen niet. PM's, replies en posten in andere forums werkt blijkbaar wel.

En de url werkt niet omdat er een "l" ontbreekt achteraan, het is .html en niet .htm

Comment

Working...
        X