Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Moderator Note: Verplaatst naar het testforum waar je kunt leren om reglementair te posten. Een foto met een dergelijke code is heus niet zichtbaar te maken op het BD-forum.
Een goeie code heeft onder meer naam van de host (de server waar je je foto geplaatst heb, en de naam van het bestand, en eindigt (doorgaans?) op jpg, dus iets als:
https: // host/ bestand.jpg
en dat tussen de IMG-tags.
Eerst dus een geschikte host vinden, en het juiste adres kopiëren/plakken.
Moderator Note: Prima, en reglementair. Gezien het aantal berichten over zichtbaarheid of niet, stel ik voor dat ik deze topic sluit, en dat je opnieuw post in de Fotohoek. Laat hieronder maar iets weten voor ik de topic sluit.
Ik zie intussen dat je nu Flickr gebruikt en zichtbaar kunt posten. Ik sluit dus deze topic, zodat je eventueel dezelfde foto kunt herposten in de Fotohoek.
Comment