test ok, topic mag weg.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
test dropb
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: test dropb
Je moet natuurlijk de foto wel verkleinen, want boven een bepaald maximum krijg je een rode balk te zien.
Ideaal is eigenlijk 1024px langste zijde, enfin IMO, want meer dan dat (maar minder dan -ik dacht- 1980px) zal getoond worden met een gele balk, en je moet dan klikken om de grotere versie te zien.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtJe moet natuurlijk de foto wel verkleinen, want boven een bepaald maximum krijg je een rode balk te zien.
Ideaal is eigenlijk 1024px langste zijde, enfin IMO, want meer dan dat (maar minder dan -ik dacht- 1980px) zal getoond worden met een gele balk, en je moet dan klikken om de grotere versie te zien."De gustibus et coloribus non est disputandum"
Comment
-
Wat ik persoonlijk een nadeel van 'de gele balk' vind, is dat je de verkleining niet in de hand hebt. Zoals je weet, moet je eigenlijk eindverscherping toepassen na de laatste resize. Maar als je verscherpt op -zeg maar- 1800px, en de forumsoftware gaat dan verkleinen tot 1024px en een gele balk boven de afbeelding zetten, heb je die laatste automatische manipulatie niet in de hand.
Maar nu heb je de geschikte afmetingen voor een gele balk.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtWat ik persoonlijk een nadeel van 'de gele balk' vind, is dat je de verkleining niet in de hand hebt. Zoals je weet, moet je eigenlijk eindverscherping toepassen na de laatste resize. Maar als je verscherpt op -zeg maar- 1800px, en de forumsoftware gaat dan verkleinen tot 1024px en een gele balk boven de afbeelding zetten, heb je die laatste automatische manipulatie niet in de hand.
Dank voor de info!
E.T."De gustibus et coloribus non est disputandum"
Comment
-
Met plezier gedaan! Dank om in het Testforum te oefenen. Ik sluit de topic nu af.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Comment