Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kraan
Collapse
X
-
-
Re: Kraan
yep het is 640x480 geworden... denk dat je moet kijken of je een formaat kunt kiezen voor de shared link
BB code groot -> te groot om mee te linken naar BD
BB code medium -> 640x480
directe link, dit is wel, alleen is de afbeelding 2048x1365 en dat is uiteraard te groot....
dan zal je dus moeten zorgen dat je binnen de aangegeven maten van BD je beelden op imgbb plaatst, dan kan je de directe link gebruikenLast edited by in2lapland; 12 mei 2020, 16:52.
-
Hmm, eigenaardig dat deze verkleind wordt
Ook eens proberen hieronder
grts
SiegVoor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Blijkbaar toch gelukt om originele grootte te delen, even de uitleg hieronder hoe ik het gedaan heb
Onder je foto zie je een icoontje staan naast Waardeer en Delen
Als je op dat icoontje klikt dan opent de opname zich in een nieuw tabblad
Het adres van het tablad kopieer je
Dan open je hier het venster in je nieuw aangemaakt topic "voeg beeld toe"
Daar plak je de gekopieerde url in en klaar
Hopelijk wat duidelijk, indien niet vraag maar
grts
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk berichtBedankt voor de info.
Waardeer en Delen zie ik niet direct staan, straks eens goed kijken.
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Dat is de verkeerde Share button.... dat is een share die je direct leidt naar populaire apps als fb, twitter, blogger,....
Ga met je muis over de afbeelding waarvan je de insluitcode wilt hebben... je krijgt rechts een balkje met wat opties de 2de van boven zal je leiden naar een selectie scherm waar je onder links de directe link kan aanklikken, dan is het de link kopiëren en via voeg beeld toe op BD + plakken moet het dan lukken...
Last edited by in2lapland; 13 mei 2020, 06:30.
Comment
-
Zo te zien krijg je oplossingen genoeg en zou het dus moeten lukken
Daarentegen wat in2lapland hier laat zien dat krijg ik totaal niet te zien op mijn scherm
Eigenaardig
grts
SiegLast edited by Sieg; 13 mei 2020, 12:52.Voor meer foto's ; www.sieg.be
Comment
-
Ik ook niet (Mac, verschillende browsers geprobeerd); maar kan dan weer met rechtermuisknop op foto 'Copy address image' kiezen, en dat werkt ook.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Mac: Safari en Chrome. Muis over foto: geen extra icoontjes rechts. Muis rechterklik op foto: dropdown menu met copy address.
Dus duidelijk een ander gedrag naargelang het platform.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door in2lapland Bekijk berichtik gebruik w10 met laatste versie van chrome
Héél eigenaardig toch ?
of ben jij mss ingelogd bij die hostsite ?
grts
Comment
-
Aha, ik niet want ik heb daar (nog) geen account. Maar dat zal wellicht het verschil geven, al hoef ik niet ingelogd te zijn om een link te pakken te krijgen.BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk berichtAha, ik niet want ik heb daar (nog) geen account. Maar dat zal wellicht het verschil geven, al hoef ik niet ingelogd te zijn om een link te pakken te krijgen.
Maar zoals Les reeds aangaf hoef je niet in te loggen om de opname te linken
grts
Comment
Comment