Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >
Dank je voor de support
Dit is toch een testforum en ja ik test nu vanuit google photo
De eerste keer lukte het nie maar de tweede keer lukte het van de eerste keer.< Canon 80D > < Canon EF-S 24 mm F2.8 > < Canon 70 - 200 mm F4 L USM> <Canon EF-S 10 -18 mm F/4.5-5.6 IS STM> < Sigma DC OS 17-50mm F/2.8 EX HSM >
Yep, het testforum.... maar ja 1 verzamel topic van diverse plekken kan toch ook of 1 topic per link site... was even ban dat je per mislukking een nieuw topic ging openen.
vanop portfolio linken gaat ook goed, maar niet aan te raden tenzij je oneidig dataverkeer in je pakket hebt zitten, anders kan het zijn dat je site wordt afgesloten vanwege het feit je te veel data ver- misbruikt hebt.
Foto is momenteel goed zichtbaar en reglementair gepost. Exif in de foto aanwezig.
Eigenlijk wat informatie waar ik wat aan heb
BTW : Ik heb twee testpost gedaan omdat ik dan beide uploads naast elkaar kan vergelijken of er kwaliteitsverlies is afhankelijk van waar ik de upload doe.
Ik zou niet weten hoe ik het anders kan doen .
OK, maar die twee foto's hadden toch in dezelfde topic kunnen staan, niet? Op Mac (Safari browser) klik ik er dan eentje aan met rechtermuisklik en vraag voor Open in New Window en ik plaats het venster naast de eerste.
Goed om te weten voor de volgende keer ( als het nog nodig is)
Comment