Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test dropbox

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: test dropbox

    Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
    Vreemd. De eerste heb ik laten staan zoals ie was, maar ben met die link aan de slag gegaan om de foto opnieuw zichtbaar te maken. Ik zie de foto nog steeds. Zal straks 'ns kijken vanop de MBP van mijn vrouw.
    Geen van beide is zichtbaar voor mij.
    My photo's

    Comment


    • #17
      Re: test dropbox

      hoi.

      ik heb het oorspronkelijke berichtje aangepast, en een nieuwe link er in geplaatst. ik zie de foto nu wel.

      LesC : waarschijnlijk zat die nog in onze browser-cache.
      mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

      Comment


      • #18
        Re: test dropbox

        Oorspronkelijk geplaatst door Iegienie Bekijk bericht
        hoi.

        ik heb het oorspronkelijke berichtje aangepast, en een nieuwe link er in geplaatst. ik zie de foto nu wel.
        Dat klopt, de eerste foto werkt weer! (de 2 daaronder niet).
        My photo's

        Comment


        • #19
          Re: test dropbox

          de toren van babel heeft er geen lap aan... Ik ben dan ook de meest onhandige mensch die er bestaat.

          Om het iets duidelijker te maken heb ik in de tekst zelf ook de links geplaatst. De derde werkt niet omdat die begint met "www", mijn oorspronkelijk probleem bij het opstarten van deze thread.
          De eerste link werkt wel, en is in essentie dezelfde als de derde maar de "www" is vervangen in "dl". Zoals het, naar ik denk, eigenlijk hoort.


          ik heb het nog even nagekeken, en terug aangepast.
          mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

          Comment

          Working...
          X