Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Moderator Note: Foto niet zichtbaar. Hoewel link http://www.jopix.be/Nature-1/i-pcqxS...ture-55-XL.jpg je het beeld geeft, kan ik het hier niet zichtbaar maken met de IMG-tags. Andere host proberen? Misschien eerst oefenen in ons Testforum. Ik verplaats van Fotobeoordeling N&L naar Test.
vreemd, ik zie de foto wel. Ik heb er ook 2 op dezelfde manier gepost in Evenementen categorie... zijn die dan ook niet zichtbaar?
't is paar jaar geleden dat ik nog iets gepost heb en zit nu idd bij andere site (via smugmug)
kan je nog eens bekijken? ik heb het via mijn smugmug bekeken en daar stond embeding bij slipknot en opaalkust op 'off' en bij isolde op 'on'
misschien ligt het daaraan?
Beste is om een nieuw topic te starten omdat hier al te veel in staat wat niet met het onderwerp te maken heeft.
Laat dit dan wel ook even aal LesC weten
Beste is om een nieuw topic te starten omdat hier al te veel in staat wat niet met het onderwerp te maken heeft.
Laat dit dan wel ook even aal LesC weten
grts
Sieg
Moderator Note: Wijze woorden, Sieg. Zo zou ik het ook doen. Probleem is opgelost, maar het beste is om een nieuwe topic (uitsluitend gewijd aan de beoordeling van foto van TS) te starten. Deze topic wordt dra gesloten, zodra niemand kan beticht worden van cross-posting.
Comment