Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

test

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: test

    LesC, weet jij hoe ik in dropbox de grootte kan aanpassen? of moet ik die in LR aanpassen alvorens in dropbox op te laden?
    Groeten,
    Mark

    Comment


    • #17
      Re: test



      sorry maar dl.dropbox blijkt ook niet te werken.
      Groeten,
      Mark

      Comment


      • #18
        Re: test

        Groeten,
        Mark

        Comment


        • #19
          Re: test




          eureka! is blijkbaar hoofdlettergevoelig :-)
          Last edited by MarkGS; 19 februari 2015, 17:43.
          Groeten,
          Mark

          Comment


          • #20
            Re: test

            Oorspronkelijk geplaatst door MarkGS Bekijk bericht
            LesC, weet jij hoe ik in dropbox de grootte kan aanpassen? of moet ik die in LR aanpassen alvorens in dropbox op te laden?
            Bij bepaalde hosts (bv Flickr) heb je verschillende groottes, maar die worden door de software gegenereerd (en zijn daarom niet altijd te vertrouwen). Bij andere (ik werk met Photobucket voor mijn screenshots, met Dropbox voor mijn foto's) is het zo dat je de juiste maat moet opladen. Binnen de host kan dat niet meer (hoewel ik zeker ben dat er ook hosts zijn waar dat wel kan; maar ik verkies mijn eigen materiaal hard&soft daarvoor).

            ...
            eureka! is blijkbaar hoofdlettergevoelig :-)
            Moderator Note: Klopt. Bij de meeste links is het zo dat de spelling akelig juist moet zijn.
            Jouw foto is zichtbaar, heeft reglementaire afmetingen, en de exif zitten erin. Dat laatste is niet verplicht, maar wordt door velen geapprecieerd, zeker als je een fotografisch probleem wil aankaarten (bv onscherpte, onderbelichting...)
            Oefen eventueel nog even, maar voor commentaar op je foto's verwijs ik je graag naar onze Fotohoek. Daarom wordt deze (en je andere topics) later ook afgesloten. Dank om in het Testforum te oefenen.
            Last edited by LesC; 19 februari 2015, 18:36.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #21
              Re: test

              Hoe zie jij de exif? En hoe plaats ik er die al dan niet bij?
              Thanks voor de hulpvaardigheid!
              Groeten,
              Mark

              Comment


              • #22
                Re: test

                Exifs kun je lezen met een Exif Reader. Ik werk met Mac, en gebruik dus andere dingen dan jij moet gebruiken. Ik vind bv in jouw exif terug dat de foto in kwestie bewerkt is met Adobe Lightroom 4.4 (Windows) en dus zul je op zoek moeten gaan naar een voor dat platform geschikte exif reader. Ik hoor goeds van Opanda. Om ze eruit te halen bestaan er verschillende opties, zelfs vanuit LR4.4 moet je in staat zijn om een bestand zonder metadata te exporteren.
                Even laten zien wat ik zie?
                Last edited by LesC; 19 februari 2015, 22:11.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #23
                  Re: test

                  ok bedankt. Jij ziet zo dus blijkbaar alles :-)
                  Mag voor mij worden afgesloten.
                  Groeten,
                  Mark

                  Comment

                  Working...
                  X