Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Oorspronkelijk geplaatst door The digital hunterBekijk bericht
Hoi LesC,
het is me gelukt door Uw hulp
Ik heb de foto opnieuw ge-upload maar nu met tynipic en daar zijn dan direct ook al de [img] tags bij, lekker makkelijk.
Nu nog de foto en de tekst beter op elkaar afstemmen en bewerken en dan kan ik eindelijk eens serieus wat foto's plaatsen
Ik ga deze info deftig opslaan zodat ik U daar in de toekomst niet nog eens mee moet lastig vallen.
Nogmaals heel hard bedankt
Grts.
Ronald
Blij dat je probleempje weer opgelost is. Daarvoor zijn we tenslotte hier, nietwaar?
Succes met het posten en je weet het: heb je problemen met een of ander, naar het forum ermee!
Comment