gepaste instructie indien mogelijk
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
ik slaag er niet in een foto van de upload hier te pasten - help!
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: ik slaag er niet in een foto van de upload hier te pasten - help!
oeps hier ook niet ..shame on me[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com
-
redelijk frustrerend, volg instructie, maar daar komt geen resultaat van ...
Comment
-
aaaaaLast edited by maurice vn; 13 november 2014, 22:50.
Comment
-
aaaaaLast edited by maurice vn; 13 november 2014, 22:50.
Comment
-
Hier gelukt ..was blijkbaar vergeten link vanuit de site waar je foto's zich bevinden ( in mijn geval smugmugcom) via "share" moet kopieren naar BD venster . ..( ben nu wel wakker
Hopend heb je er iets aan ..grt rene[COLOR=Purple]NIKON D800 //AF-S NIKKOR 24-70 F2.8 G ED // NIKON D7000 // AF Zoom NIKKOR ED 80-200mm f 2.8 D// NIKON SB900// Benro C2970F/COLOR]/ Zie Album online http://rexabe.smugmug.com
Comment
-
-
je kan geen foto uploaden van je PC , je moet hem eerst parkeren op het web, dan de url plakken, volg de instructie er bestaat een testpagina .
zie nog geen foto ?mvg Bruno D.G.
Nikon D90 "Everything will be alright in the end, and if it's not alright, it's not yet the end !"
Comment
-
de links van flickr werken, die van shoot.be krijg ik niet aan de praat, zie mijn posting onder Noorwegen - Juli 2014 -2
Comment
-
Moderator Note: Heb intussen zelf eens een proefje gedaan via Shoot.
BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Comment