Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Posten geslaagd: zichtbare foto, reglementaire afmetingen (weet dat je tot 1024px langste zijde mag gaan), exif in de foto aanwezig.
Nog een foutje in je code. Wellicht heb je van Tinypic al een IMG-paartje meegekregen, en voeg je hier op BD nog een extra (en onnodig) paartje toe. Probeer die eerste [ IMG] en de laatste [ /IMG] te verwijderen. Je kunt dat doen door op de "Bericht bewerken" (potloodje) knop rechts onderaan je post te klikken. Wil je je foto nog centreren, dan verander je gewoon die overbodige IMGs naar CENTERs.
Voilà, sé.
Ik sluit als Mod straks deze topic, en raad je aan, tenminste als je commentaar wil op je foto's, naar onze Fotohoek te gaan. Houd wel rekening met de regels terzake (qua grootte heb ik hier al uitgelegd, maar bv aantal per post of aantal topics per dag kan verschillen van subforum tot subforum). Dit lijkt me iets (of ik moest me heel erg vergissen) voor Fotobewerking. Check bv deze topic: http://forum.belgiumdigital.com/f7/p...to-266444.html
hoewel het je vrij staat een aparte topic te openen.
Comment