Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Moderator Note: Proficiat! Ik sluit deze topic straks maar weet:
-Er zitten geen exif-data in je foto (misschien bewust?)
-Je kunt je foto nog centreren dmv de CENTER tags
-Je foto is binnen de officiële maten, maar weet dat je vandaag de dag tot 1024px langste zijde mag gaan. Jouw langste zijde is de (oude standaard) 900px.
Moderator Note: Je mag uiteraard op 900px posten, maar je mag hoger. Regel is -denk ik- vorig jaar (of jaar tevoren) aangepast.
Persoonlijk gebruik ik zeker nog die 900px voor portretstand; 1024px vind ik teveel, maar voor een landschap als deze kan 1024px natuurlijk wel.
Die exif-data zijn niet verplicht, maar velen stellen ze toch op prijs. Zeker als je een foto post met een probleem (bv bewegingsonscherpte), dan zal men vragen naar sluitertijd, e.d.
Als ik deze topic nu sluit, staat het je vrij om dezelfde foto in onze Fotohoek te posten, zo je commentaar wil tenminste.
Moderator Note: Als ik me niet vergis, hebben wij al eens contact gehad via email, ivm deelname aan de Challenge. Je bent nu duidelijk op BD geregistreerd, en je kunt posten. Posten voor de Challenge verloopt een beetje anders, maar toch...
Comment