Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Moderator Note: Je foto is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.
canon 60D & EF 17-40 F4 L USM
F14 - ISO100- 245Sec
LOL. Nu ben ik er denk ik. 900px breed en maximum 400Kb groot.
Heb er een preset voor gemaakt in "Lightroom"
Dank u voor de hulp, 't is mijn eerste dag hiet op het forum.
Moderator Note: Na verschillende pogingen, kunnen we deze test als geslaagd beschouwen. De foto in je tweede post is inderdaad te groot (>900px langste zijde) en gaat daarom normaal achter een linkje tot de grootte aangepast is. Het maximum "gewicht" van 400KB is wel afgeschaft, dus je mag dat overschrijden; denk er echter aan dat lang niet iedereen een snelle verbinding heeft, of de site met een snelle computer bezoekt. Jill.tje ook bedankt voor je hulp. Deze topic mag dicht. Als de TS (Joris V) graag commentaar heeft op de foto's, verwijs ik graag naar onze Fotohoek.
Nog een opmerking: in je eerste (vrij kleine) en je tweede (te grote) foto zijn de EXIF-data uitvoerig aanwezig, maar dat is niet het geval voor de volgende "reglementaire" foto's. Nu, EXIF-data zijn niet verplicht, maar toch nuttige informatie, zeker als je een bepaald fotografisch probleem wilt oplossen.
Comment