Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik mag aannemen dat je de Dropbox software hebt geïnstalleerd?
Indien zo, dan zou je in Windows Explorer onder Favorieten de map Dropbox moeten zien.
Hierin vind je dan de map Public. In deze map plaats je de foto die je op het forum wilt laten zien.
Als je dan RECHTS klikt op de foto, dan zie je in het menu Dropbox -> Copy public link.
Gewoon LINKS klikken op Copy public link en dan op het forum klikken op 'Voeg beeld toe' en dan druk je <ctrl>-V (Paste). Klikken op 'OK' en dan zou het moeten werken.
misdacht....heb hier al een paar problemen gehad doordat ik een programma niet opstartte als administrator.......hoopte dat dit de oplossing kon zijn...niet dus
ik heb dropbox op de computer geinstalleerd, er staat een icoon op mijn bureelblad
maar in explorer vind ik daar niets van terug.....niet onder favorieten
hoe kan ik daar dan aan die public file komen?
ik heb versie 7 , wou de 8 niet voor de mogelijke conflicten met mijn programma's.......
maar je heb de oplossing gevonden......
ik ga het nu ook eens proberen
Comment