Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Zolang je geen legitiem "adres" kunt bemachtigen (http......................foto.jpg) zal het niet lukken, vrees ik. Zoals ik in de topic in ChitChat al gezegd heb: met EverNote die Skitch heeft overgenomen, heb ik hetzelfde voor.
rechtsklikken op je foto, export to google docs.
Foto opent op wit blad. Foto selecteren en rechtsklikken en afbeeldingslocatie kopiëren
thats all
grtn
Oorspronkelijk geplaatst door SportsterpekeBekijk bericht
deze is toch niet rechtstreeks uit google drive?
deze wel op voornoemde manier.Enkel de afbeeldingslocatie link geplakt
Moderator Note: Je foto is te groot, en dus achter een linkje geplaatst. Wil je hier zichtbare foto's plaatsen, dan moeten zij beantwoorden aan de BD-normen, nl. langste zijde maximum 900px.
rechtsklikken op je foto, export to google docs.
Foto opent op wit blad. Foto selecteren en rechtsklikken en afbeeldingslocatie kopiëren
thats all
grtn
GILDCqeDs5LGWkkVXThqem87IsLkoOaHYi9[/IMG]
Oorspronkelijk geplaatst door SportsterpekeBekijk bericht
deze is toch niet rechtstreeks uit google drive?
Nee, die is niet rechtstreeks uit google drive, maar vanuit een kopie naar google docs...
Die van mij was wel rechtstreeks. Mbv de property getDownloadUrl() uit de Google Drive SDK. Maar Google wil niet dat we hier op deze manier gebruik van maken. De url heeft maar een beperkte levensduur. Dat blijkt, mijn voorbeeld is nu onzichtbaar. Anders hadden ze de optie ook wel in Drive ingebakken. Ze hebben er niet veel van begrepen dus. Gelukkige hebben we picasaweb nog....
Moderator Note: 't Is trouwens weer te groot (912px ipv 900px), al ga ik het nu niet meteen achter een linkje plaatsen . Het is goed dat posten vanuit Google Drive hier wordt uitgespit.
Comment