Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Herfstkleuren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Herfstkleuren

    Ik heb de foto ook eens bekeken op de link, dit soort opnames zal altijd heel gevoelig liggen op gebied van smaak. Vooral vanwege de expliciete make-up , maar als je daar nu van houdt of niet maakt niet zoveel uit om een foto beoordelen. Ikzelf vind deze opname vrij goed , niet een top foto maar toch wel in de bovenste zone van de Bell curve. Het kleuren pallet is mooi in balans. Dus die mag er best zijn.

    Ik weet niet hoeveel top fotografen hier actief zijn, maar zover ik kan zien zijn dat er heeeel weining ( en dat ben ik zelf ook niet). Op zijn best zijn we allemaal gedreven fotografen waaronder een paar uitschieters. Commentaar moet je altijd met een korrel zout nemen. Zo wordt een foto geprezen en afgekeurd, maar steeds met goede bedoelingen.

    Als je echt eens wilt weten wat men denkt van een opname, plaats die dan even onder de kritiek heading op 1x.com . Of beter nog, probeer een opname in de galerij van 1X te krijgen. Je zal vlug merken dat het andere koek is. Dus laat het ons hier maar gezellig houden met een goede babbel en wat humor waarbij we de tips en opmerkingen van de anderen kunnen meenemen . En wie weet worden we allemaal wel top fotograaf

    Groet Flash
    Een fotograaf zonder persoonlijkheid is zoals een cafe zonder bier .

    Comment


    • #17
      Re: Herfstkleuren

      Kzei zelfs dat ik em goed vond
      En 3x 'voor mij', en nog is ie boos
      www.minnev.be
      Canon 500D, Canon 18-55 f/3.5-5.6, Tamron 17-50 f/2.8, Canon 50mm f/1.8, Tokina 50-135 f/2.8

      Comment


      • #18
        Re: Herfstkleuren

        Oorspronkelijk geplaatst door MinneV Bekijk bericht
        Kzei zelfs dat ik em goed vond
        En 3x 'voor mij', en nog is ie boos
        Minne ik droom ervan als jij is een foto van mij goed zou vinden En den diene vind ge goe en dan gaat em lopen berijpen wie begrijpen kan .

        Comment


        • #19
          Re: Herfstkleuren

          Weet je wat ik vreemd vind?

          Dat als er hier een foto weg gehaald wordt, er altijd meer commentaren komen dan waar er wel een foto staat.
          En wat mij vooral opvalt, is dat ik hier in geen jaar geen Moderator meer gezien heb in dit onderdeel??

          Het bestuur is er toch nog mogen we hopen

          Comment


          • #20
            Re: Herfstkleuren

            Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
            Weet je wat ik vreemd vind?

            Dat als er hier een foto weg gehaald wordt, er altijd meer commentaren komen dan waar er wel een foto staat.

            Vanaf nu lege topics starten


            greetz
            Cheeta
            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
            flickr

            Comment


            • #21
              Re: Herfstkleuren

              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
              Weet je wat ik vreemd vind?

              Dat als er hier een foto weg gehaald wordt, er altijd meer commentaren komen dan waar er wel een foto staat.
              En wat mij vooral opvalt, is dat ik hier in geen jaar geen Moderator meer gezien heb in dit onderdeel??

              Het bestuur is er toch nog mogen we hopen
              dat komt volgens mij omdat het heel hard opvalt als je je foto weghaalt. Foto voor 1 dag, leegte zoveel langer. Ook verander je de dynamiek van de topic van een beoordeling van een foto naar iets geheel anders, zeker als je een 'to whoever it may concern' sarcastisch tekstje aan je handtekening toevoegd en gauw gauw nog je eigen post veranderd naar iets minder incriminerend...zeker wanneer ts dit doet zonder enige reden, zoals hier. En ook omdat het topic dan in een catch22 situatie komt: topic staat bovenaan,w bekeken en gereageerd,topic blijft bovenaan staan. Mods zouden dit idd sneller moeten sluiten
              My Website : http://www.ineedair.org
              Music / Painting / Motion Graphics / Image
              Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

              Comment


              • #22
                Re: Herfstkleuren

                Oorspronkelijk geplaatst door Cheeta Bekijk bericht

                Vanaf nu lege topics starten


                greetz
                Cheeta
                Dat is nog eens een idee Lol
                en als titel "blanco"

                Comment


                • #23
                  Re: Herfstkleuren

                  Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                  Dat is nog eens een idee Lol
                  en als titel "blanco"
                  Lange tenen, kan ook...

                  Comment


                  • #24
                    Re: Herfstkleuren

                    Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    Weet je wat ik vreemd vind?

                    Dat als er hier een foto weg gehaald wordt, er altijd meer commentaren komen dan waar er wel een foto staat.
                    En wat mij vooral opvalt, is dat ik hier in geen jaar geen Moderator meer gezien heb in dit onderdeel??

                    Het bestuur is er toch nog mogen we hopen
                    Twee sterke opmerkingen!!,

                    Comment


                    • #25
                      Re: Herfstkleuren

                      Oorspronkelijk geplaatst door PDH65 Bekijk bericht
                      Foto te min voor de topfotografen. Mijn lidmaatschap zijn ze hier kwijt !
                      oei is da erg? mischien ni mischien wel. Of kan men geen commentaar aanvaarden? Maar wat mij hier ook al wel is opgevallen, als de foto's komen van bepaalde dan is er nooit iets mis van anderen daarentegen . . . .

                      Comment


                      • #26
                        Re: Herfstkleuren

                        Slim opgemerkt jdlldb!!
                        EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                        https://sites.google.com/view/pdh65/

                        Comment


                        • #27
                          Re: Herfstkleuren

                          En neen, het is geen verlies ;-)
                          EOS5DMkIII/40D /Sony RX 100 MkIII/ EF70-200mmF/2.8L USM / EF 24-70mmF/2.8 / EF50mmF1,4 USM / EF100mmmF2,8 USM
                          https://sites.google.com/view/pdh65/

                          Comment


                          • #28
                            Re: Herfstkleuren

                            Moderator Note: Verplaatst naar het testforum.
                            Opgelet, het vrijwillig verwijderen van foto's kan leiden tot een ban.
                            Last edited by Red Falcon; 6 november 2012, 08:48.
                            Canon 90D | Tamron 10 - 24mm | Canon 24 - 70mm L
                            Fujifilm X-T4 + SmallRig handgreep | Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | Fringer EF-XF ProII | X-E2s.

                            Comment

                            Working...
                            X