Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor Linda

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Voor Linda

Harry,

Mijn echtgenoot zit momenteel in China en heb hem gevraagd of hij van daaruit ook eens wilde kijken en blijkbaar daar ook hetzelfde fenomeen als hier in Singapore...alleen de thumbnail. Raar hé !
    Er moet daar toch een soort blokkade opzitten voor sommige regio's. Dat kan toch niet anders. Azië mag niet meekijken. alles vooruit...als ze maar allemaal zo niet beginnen hé zeg.
    "If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)

Comment

In China heb ik ook vaak problemen om BD-foto's te bekijken.
      Ik denk dat ze veel hostingsites als sociale sites bekijken en dus blokkeren ? Net als Facebook trouwens.

Maar ik denk niet dat ze in Singapore zo onnozel doen ???
      Oorspronkelijk geplaatst door lin.vdb Bekijk bericht
      Harry,

Mijn echtgenoot zit momenteel in China en heb hem gevraagd of hij van daaruit ook eens wilde kijken en blijkbaar daar ook hetzelfde fenomeen als hier in Singapore...alleen de thumbnail. Raar hé !
      Er moet daar toch een soort blokkade opzitten voor sommige regio's. Dat kan toch niet anders. Azië mag niet meekijken. alles vooruit...als ze maar allemaal zo niet beginnen hé zeg.
      www.damafoto.be
      Facebook Damafoto

Comment

even met google vriendje gespeeld en idd de overheid in oosterse landen blokkeert sommige sites

dus er is weinig aan te doen, zou er zelfs niet met knoeien in die landen met alle gevolgen van dien

grts
        je hebt teveel scherptediepte als je het graag weinig wil, en te weinig als je er graag veel van had gehad
        www.korandoke.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dama Bekijk bericht

Maar ik denk niet dat ze in Singapore zo onnozel doen ???
          Ik denk eerder dat het aan postimage.org gelegen is in dit geval...is toch geen sociale site...heb dat probleem momenteel alleen met die host en hopelijk blijft het daarbij.

Danny, jij zit ook in veel verschillende landen hé...wil je bij een volgende gelegenheid eens proberen kijken naar Harry's foto's en eens zien waar dat nog allemaal problemen geeft ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door korandoke Bekijk bericht
            even met google vriendje gespeeld en idd de overheid in oosterse landen blokkeert sommige sites

dus er is weinig aan te doen, zou er zelfs niet met knoeien in die landen met alle gevolgen van dien

grts
            is mij dat allemaal een ingewikkelde boel...

Comment

indien men in Singapore helemaal niets zou zien kan ik aannemen dat ze bepaalde zaken blokkeren ; jij kan wel thumbnails zien dus zal het eerder iets zijn met de groote vd bestanden .
              we zoeken verder ................
              Creativiteit is wanhoop van de betere soort.

http://shantiguru.1x.com

Comment

Maar dan ook enkel van een welbepaalde host. Met andere hosts heeft Linda blijkbaar geen last.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Maar dan ook enkel van een welbepaalde host. Met andere hosts heeft Linda blijkbaar geen last.
                  Juist, Les, alleen postimage.org ziet er zo uit...al de rest is OK.

Comment

Working...
                  X