Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Testje vanuit gallery

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Testje vanuit gallery

    Ik vind het een beetje raar dat er nergens in de handleidingen voor fotos flickr staat beschreven. Kan dat flickr gedoe hier? Of wordt dat er af geflickert?
    Ik vind ook niet hoe je een bericht kan verwijderen (De knop "Aanpassen") geeft anders wel een "Wijzigen/Verwijderen" tooltip


    Testje vanuit flickr




    Testje vanuit eigen gallerij op eigen server:
    Last edited by jhover; 31 maart 2012, 20:25. Reden: Ben keihard aan het testen
    Canon / Ubuntu / MacOSX / GIMP

  • #2
    Re: Testje vanuit gallery

    [Mod-LesC]En dat testen begint keihard te lukken!
    Even een antwoord op je vraag. D'er zijn er hier die Flickr gebruiken. Flickr geeft bepaalde afmetingen automatisch, en daar is 900px langste zijde NIET bij inbegrepen. Dus als je op 900px (wat wij gebruiken en dus ook aanraden) wil posten, moet je op 900px afwerken en opladen en dan dat formaat (original) gebruiken. Zoals in een andere reactie aan jou vermeld: Flickr stript de EXIF-waarden. 't Is maar dat je dat weet. De ene fotograaf hecht daar belang aan (o.a. ikzelf), de andere niet. Maar als je echt technische vragen hebt, zal men wel vragen naar die EXIF.
    Any way. Je andere vragen:
    je kunt je foto verwijderen, maar niet je post (wat jij bericht noemt) of topic (wat wij ook draadje noemen). Dat is voor de Mod, en die doet dat niet zomaar. Ook het afsluiten gebeurt niet zomaar. Hier in het Testforum worden de testdraadjes die afgehandeld zijn, wel afgesloten.
    Maar deze laat ik -als je nog wil communiceren- even open.

    [/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Testje vanuit gallery

      Bedankt voor de duidelijke reactie! Ik merk alvast dat de resize vanuit mijn eigen gallerij eigenlijk een slechtere resolutie geeft.
      Last edited by jhover; 1 april 2012, 10:37.
      Canon / Ubuntu / MacOSX / GIMP

      Comment


      • #4
        Re: Testje vanuit gallery

        [Mod-LesC]Ik zie dat je intussen een andere foto succesvol gepost hebt in het Shoot/Challenge subforum onder het thema kinderen. Ik sluit deze topic dan ook af, maar mocht je vragen hebben, kun je altijd een topic openen. Typische vragen over het forum vind je in Algemeen terug. Dank om in het Testforum te oefenen! [/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment

        Working...
        X