vandaag dropbox geinstaleerd daar flickr de exif weg laat.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
dropbox
Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
-
-
Re: dropbox
[Mod-Elmor]Foto lijkt mij de juiste afmetingen te hebben, alsook de exif gegevens !! Laat deze nog even open, wordt daarna gesloten.[/Mod]
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk berichtIk zie ook geen foto ...
Aangezien ik hem soms zie, en dan weer niet, ga ik ervan uit dat
w-degraaf nog aan het experimenteren is met deze foto op zijn dropbox account.
Vandaar laat ik deze nog wat open staan..[/Mod]Last edited by !Bart; 4 februari 2012, 14:24.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elmor Bekijk bericht[Mod-Elmor]Nu zie ik hem ook niet meer, ..
Aangezien ik hem soms zie, en dan weer niet, ga ik ervan uit dat
w-degraaf nog aan het experimenteren is met deze foto op zijn dropbox account.
Vandaar laat ik deze nog wat open staan..[/Mod]
gr
willem
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door w-degraaf Bekijk berichtnee, was niet aan het experimenteren maar bij thuis komst zag ik dat firewall de dropbox gesloten had en de exif zie ik nog steeds niet. met welk progamma zie jij die wel ?
gr
willem
[/Mod]
Comment
-
[Mod-Elmor]
Mij lijkt het dat je firewall nog steeds roet in het eten gooit, .. Ik heb een screenshot genomen van "een moment" dat alles in orde was Om je te tonen dat het probleem niet ligt bij dropbox (althans niet volgens mij)
Mss moet je hier eens naar kijken: klik
[/Mod]
Last edited by !Bart; 4 februari 2012, 17:25.
Comment
-
[Mod-LesC]Momenteel is de foto zichtbaar; gek genoeg, niet meteen. Zelf gebruik ik ook Dropbox en -voor zover ik kan zien- is je adres correct. Alle EXIF zijn aanwezig in de foto.
Wat Dropbox betreft, de link die je moet gebruiken heb ik al enkele keren gepost, maar mocht het nodig zijn: ik post opnieuw.[/Mod]BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 - M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)
Comment
-
Comment