Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

testje

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• testje

Ik lees al een hele tijd mee op dit forum, maar dit wordt dan mijn eerste fotopost.

Even een dramatisch tintje aan een kat die zelfs stukjes worst laat liggen. Even wat uitgeprobeerd met de lampen die de vriend van mijn moeder bij ons heeft laten liggen.

Zonder de lampen. Vond het wel een grappig moment, zo zonder hoofd.

Re: testje

[Mod-LesC]Heb je hier in Testforum gepost om te "leren" posten? In dat geval is je test geslaagd: twee zichtbare foto's van reglementaire grootte. Als je echter commentaar wil op je foto('s), dan verwijs ik je graag naar onze Fotohoek. Deze topic wordt later afgesloten.[/Mod]
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

ja inderdaad, bedankt!

Comment

[Mod-LesC]OK, ik sluit de topic af, zodat jij kunt herposten zo je wil. Dezelfde foto in twee verschillende subfora mag niet (dat heet crossposting); alleen maken we een uitzondering voor dit Testforum, dat zoals gezegd een andere bedoeling heeft.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
        X