Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste fotopost

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste fotopost

Pana FZ-150- F3,2- 1/100

Is het zo in orde als ik foto's post?
    Is de eerste keer dat ik het doe, ben nu een maandje of twee intensief aan zelfstudie aan het doen en zou graag ook wat opmerkingen en kritiek krijgen om bij te leren.

edit: Dit zou het dan moeten zijn, gaat anders te groot worden denk ik.
    Last edited by joerisan; 6 januari 2012, 19:25.

Re: Eerste fotopost

Hij staat er, maar mag wel een beetje groter hoor.

Toevoeging: Da's al beter.
    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

De foto staat er goed Joerisan.
      Mogen we weten waar dat kasteeltje is?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joerisan Bekijk bericht
        Is het zo in orde als ik foto's post?
        Is de eerste keer dat ik het doe, ben nu een maandje of twee intensief aan zelfstudie aan het doen en zou graag ook wat opmerkingen en kritiek krijgen om bij te leren. ...
        De foto staat er en voldoet aan de regels van BD.

Hier op het "Testforum" mag je geen commentaar verwachten. Hier komt niet veel volk over de vloer.

Aan jou de keuze waar je deze foto wil plaatsen.
        - wil je hem gewoon laten zien, om jezelf voor te stellen, dan plaats je hem in de "Beginnershoek".
        - wil je opmerkingen en tips, dan post je hem in "Fotobeoordeling" Natuur & landschappen (of Archtitectuur).
        - denk je dat jouw foto goed genoeg is voor Showcase (voor de gevorderde fotograaf), dan plaats je hem in "Showcase" Natuur & landschappen of Showcase Architectuur.

Bekijk even de structuur van dit forum, door HIER te klikken.

Lees vooral eerst de regels (in het sticky, het bovenste topic in de index) van het subforum waarin je gaat posten. De reglementen durven onderling wel eens verschillen.
        Vriendelijke groet,

Jos

Comment

[Mod-LesC]Test geslaagd: zichtbare foto van reglementaire afmetingen. Denk eraan dat je tot 900px langste zijde mag posten. Deze topic mag dicht, maar het staat jou vrij te herposten in onze Fotohoek. Dank om in het Testforum te oefenen.[/Mod]
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Working...
          X