Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Test, post via Flickr

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Test, post via Flickr

Hallo,

Na enkele mislukte pogingen om mijn zelfportret te posten (en na aanraden om dit hier te testen ), gaan we hier een eerste poging doen... Lets hope!

Ik heb dit via het pdf-documentje van BD gedaan maar de vorige keren lukte het niet.
    Bestand: 111kb
    grootste zijde: 800px

In het voorbeeld is mijn afbeelding niet te zien, dus vrees er weer voor...
    Ik weet echt niet wat ik nog kan doen. Kan dit aan het programma liggen waarin ik de foto heb bewerkt? Of geef ik niet de juiste link?

Heeft er misschien iemand ervaring met de link via Flickr?

Bedankt!
    Last edited by MyName; 24 november 2011, 07:05.
    ~Try and fail, but don't fail to try ~

Re: Test, post via Flickr

[Mod-LesC]Test mislukt: foto niet te zien. Reden: adres is fout.
    Ik zal (mee) proberen te helpen.
    Dit is het adres dat bij jou tussen de IMG tags staat:
    HTML-code:
    http://www.flickr.com/photos/annelieswijnants/6388420959/in/photostream
    Dat adres is fout, want verwijst naar photostream, ipv naar een welbepaalde foto.
    Als je op die link klikt (werkt NIET tussen de IMG tags) krijg je wel degelijk je foto te zien.
    Wat ik dan doe is het volgende:
    1. ik klik op je foto (de cursor is een vergrootglaasje)
    2. ik klik rechts boven op View all sizes
    3. ik krijg opnieuw de foto te zien, maar nu in "Medium 640"
    4. als ik nu met de muis rechtsklik krijg ik een menuutje waaruit ik "Open afbeelding in nieuw venster" kies. Ik werk met Macintosh, en mijn normale browser is Safari. Als ik Firefox gebruik, kies ik "View Image".
    5. Nu krijg ik in de adresbalk bovenaan het juiste adres te zien, nl.
    HTML-code:
    http://farm7.staticflickr.com/6057/6388420959_165d3b8b47_z.jpg
    en als ik dat kopieer en tussen de IMG tags plaats, wordt de foto hier zichtbaar.

Persoonlijk vind ik dit erg omslachtig. Misschien kan het korter, ik ben niet zo vertrouwd met Flickr. Met Tinypic, maar ook met Photobucket, krijg je opties als:

Het juiste adres, en meteen ook die IMG tags die ik nodig heb.
    Maar via Flickr kun je met de stappen zoals ik ze boven geef, evengoed hier posten!
    Probeer het eens een keer.[/Mod]
    Last edited by LesC; 23 november 2011, 12:01.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Bedankt LesC! Het is blijkbaar geluk!
      ~Try and fail, but don't fail to try ~

Comment

[Mod-LesC]Wauw! Kijk 'ns aan. Knap zelfportret. Deze topic gaat dicht, maar mocht je het nog niet gedaan hebben, graag herposten in het Zelfportret Challenge topic. Dank om in het Testforum te oefenen; je blijft daar trouwens welkom om een en ander uit te proberen.[/Mod]
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.5) - iPhone XR (iOS 18.5) + M2 iPad Air WiFi (iPadOS 18.5)

Comment

Working...