Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Langs de Schelde in het donker

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Langs de Schelde in het donker

    Hoi Iedereen,

    Ik ben al een tijdje bezig met foto's te nemen langs de Schelde, in het donker.

    Nu had ik graag jullie mening gehad over deze reportage in opbouw. Alles foto's zijn genomen met een Fuji finepix S50 pro. De volledige reportage kunnen jullie zien op http://www.roelvandooren.be/deschelde.htm

    Groetjes Roel


    Een beeldje van op de Schelde brug in Wetteren met volle maan.

    Een beeldje van de sluis in Wintam (bij Temse)

    Een beeldje van Sint-Amands aan de Schelde

    Alle drie te groot gepost (meer dan 900 pix. lan,gste zijde) en dus achter een link geplaatst.
    Gelieve de foto's aan te passen en terug zichtbaar te plaatsen bij uw eerstvolgend bezoek aan BD.

    RF
    Mod
    Last edited by Red Falcon; 18 oktober 2011, 22:08.
    Inspiration is the soul of any artist!

  • #2
    Re: Langs de Schelde in het donker

    Ik vnd ze alle drie wel iets positiefs hebben : in de eerste zijn de stervormpjes goed gelukt, evenals het bevriezen van het water ; een groot deel van foto 2 is zeer knap, maar het zwarte deel vind ik te groot ; hetzelfde voor het zwarte deel van nummer 3, voor mij de beste plaat. De verlichte driehoek v nr. 3 is

    gr,
    canon5DIII, 24-105mm, 50mmf1.4, Panasonic TZ-7

    website : www.leonvanham.com

    Comment


    • #3
      Re: Langs de Schelde in het donker

      Mijn voorkeur gaat naar St-Amands daar zit sfeer in.
      Flickr PBase
      Nikon D700 Nikkor 70-300mm Tamron 28-75mm.

      Comment


      • #4
        Re: Langs de Schelde in het donker

        De foto's werden niet aangepast tijdens uw laatste bezoek aan BD en worden verplaatst naar het testforum en wordt er meteen een slotje opgezet.

        RF
        Mod


        Sony A7II + Loxia f/2 50mm +Vario Tessar FE f/4 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
        Fujifilm X-T4 +| Samyang 12mm f/2 | Fujinon XF 27mm f/2.8 | Fujinon 35mm f/1.4 | Fujinon XF 16-55mm f/2.8 R LM WR | X-E2s.​

        Comment

        Working...
        X